Közétkeztetés

Itt találod az összes cikket a „közétkeztetés” témában!

Útmutató közbeszerzésen induló közétkeztetőknek

Útmutató közbeszerzésen induló közétkeztetőknek

Átfogó útmutatót készített az Agrárminisztérium és a Nébih a közétkeztetési ágazat szereplőinek a közbeszerzési előírások eredményes teljesítésének támogatása érdekében.
2021. 11. 13., 14:09
Emelni kell a közétkeztetésben a magyar termékek arányát

A közétkeztetésben 2022. január 1-jétől 60 százalékra, 2023. január 1-jétől pedig 80 százalékra kell emelni a hazai termékek arányát, ezt már tartalmazzák az idén szeptember 1-jétől megkötött közétkeztetési közbeszerzések – mondta az Agrárminisztérium (AM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára.

2019. 12. 10., 13:15
Borsóhús a közétkeztetésben: mennyire ízlik a gyerekeknek?

Mikulás napján 265 gyermek kapott húsmentes bolognai spagettit, melyet a hús helyett teljes egészében borsófehérjéből állítottak elő. A teljes mértékben hazai innovációt egy budapesti általános iskola tanulói próbálhatták ki először.

2019. 10. 11., 13:30
Nettó 550 forintból főznek 3 fogásos menüt

A hétvégén megkezdődnek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői, a téma ezúttal a nyári ételek – tette közzé a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal a honlapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS