Csomagolástechnika

Itt találod az összes cikket a „csomagolástechnika” témában!

400 millió forint támogatásból fejlesztett a RotaPack

400 millió forint támogatásból fejlesztett a RotaPack

Fejlesztette csomagolástechnológiáját több mint 400 millió forint támogatás segítségével a RotaPack Zrt. a folyamatosan növekvő vásárlói igények kielégítése érdekében.
2022. 10. 25., 20:17
Harminc éve folyamatosan fejleszt Budaörs első multija

A Tetra Pak célja a kezdetektől fogva az, hogy olyan biztonságos, fenntartható és innovatív csomagolást hozzon létre, amelynek segítségével bárki számára elérhetővé válnak az egészséges élelmiszerek.

2021. 04. 20., 15:15
Kinevezték a Tetra Pak Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatóját

A Tetra Pak, a világ vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással foglalkozó vállalata Lyndsay Loyden-Edwardsot nevezte ki a vállalat kelet-európai működéséért felelős ügyvezető igazgatónak. Loyden-Edwards Guillaume Laturrette helyét veszi át, aki március végén hagyta el a vállalatot.

2020. 07. 25., 15:00
A világ legzöldebb italcsomagolása mellett döntött a HELL ENERGY

A HELL ENERGY az üdítőitalgyártók közül a világon elsőként kötött megállapodást a legzöldebb alucsomagolásra. Ennek köszönhetően a HELL csoport 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült italdobozba fogja tölteni a termékeit, amelyek továbbra is 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosíthatóak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS