Cseh Balázs

Itt találod az összes cikket a „Cseh Balázs” témában!

348 tonna tartós élelmiszert gyűjtöttek az Élelmiszerbank akciójában

348 tonna tartós élelmiszert gyűjtöttek az Élelmiszerbank akciójában

Rekord mennyiségű felajánlás, 348 tonna tartós élelmiszer gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtő akciójában, amit a hétvégén bonyolítottak le az ország 160 településén 315 áruházban 6500 önkéntes részvételével.
2021. 11. 16., 20:30
6500 önkéntes dolgozik az ország legnagyobb élelmiszergyűjtő akciójában

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület idén is megszervezi Karácsonyi Adománygyűjtését, a szolidaritás és az összefogás jegyében. A háromnapos tartósélelmiszer-gyűjtő akció 160 településen, 315 áruház részvételével, 300 karitatív szervezet közreműködésével és 6500 önkéntes odaadó munkájával valósul meg.

2021. 03. 04., 10:45
Stratégiai partnerségre lép az Élelmiszerbank és a Munch

Befektetési megállapodást kötött egymással a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Munch, az Ételmentő társadalmi vállalkozás. Az Élelmiszerbank és a Munch együttműködésének köszönhetően a vendéglátás során keletkezett ételfeleslegekhez nélkülözők is hozzájuthatnak a jövőben.

2020. 11. 30., 18:15
Karácsony előtt 250 tonna élelmiszert gyűjtött az Élelmiszerbank

Országszerte 160 településen, több mint 250 helyszínen zajló hétvégi akció során összesen mintegy 250 tonna tartós élelmiszert gyűjtött a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közel 6.000 önkéntese segítségével. Az adományokból közel 50 ezer élelmiszercsomag készül, amely segítséget nyújt a nélkülözőknek.

2019. 12. 14., 15:00
Munkatársait is jótékonyságra buzdítja a METRO

Idén is óriási mennyiségű adománnyal támogatja a rászorulókat a METRO. A nagykereskedelem ráadásul saját munkavállalóit is aktivizálja ezeken a gyűjtéseken, akik önkéntes feladatokat is végeznek.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS