Három kategóriában nagydíjas az Aegon az alkuszok értékelése szerint

2019. 10. 01., 20:00

Lakossági vagyonbiztosítás, gépjármű-biztosítás és vállalati vagyonbiztosítás kategóriában is az Aegon kapta a független alkuszok nagydíját.

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége immár 15 éve ítéli oda az elmúlt évben legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó, szakmai berkekben nagy elismerésnek számító díjakat. A szavazáson résztvevő szakemberek a különféle értékelő kérdésekre összesen több mint 20 ezer választ adtak, amelyek alapján 2019-ben az Aegon három nagydíjat és két harmadik díjat hozott el versenytársai elől.

„Évről évre jelentős erőfeszítéssel fejlesztjük termékeinket és az ügyfélkapcsolatainkat. Digitális eszközökre optimalizált konstrukcióinkkal, egyszerűsített kárügyintézéssel és automatizált ügyfélszolgálatunk fejlesztésével igyekszünk minél kedvezőbb áron minél jobb minőségű szolgáltatást nyújtani. Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, és megtisztelő, hogy az értékesítésben nagy tapasztalattal rendelkező független alkuszok is elismerték erőfeszítéseinket” – mondta a díjak kapcsán Zatykó Péter, elnök-vezérigazgató.

Lakossági vagyonbiztosítás kategória

  1. Aegon
  2. Generali
  3. Allianz

Vállalati vagyonbiztosítás kategória

  1. Aegon
  2. Groupama
  3. Generali

Gépjármű-biztosítás kategória

  1. Aegon
  2. Generali
  3. Wáberer

Személybiztosítás kategória

  1. Metlife
  2. Generali
  3. Aegon

Utasbiztosítási Kategória

  1. EUB
  2. Mapfre
  3. Aegon

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS