A jövőben „kiemelkedő digitális biztosító”-ként működik a K&H Biztosító, a társaság ugyanis a piaci szereplők közül elsőként kapta meg az állami Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális biztosító védjegyet. Így a K&H mind a banki, mind pedig a biztosítói oldalon rendelkezik már a Digitális Jólét Program elismerésével.
A piaci szereplők között elsőként kapta meg az állami Digitális Jólét Program keretében elérhető „kiemelkedő digitális biztosító – DJP Partner” védjegyet a K&H Biztosító. A 2015 óta működő Digitális Jólét Program egyik leglényegesebb célkitűzése, hogy az állam működését, valamint a társadalom és a gazdaság minden területét érintő digitális ökoszisztémát hozzon létre.
2020 novemberében indult védjegy-program felhívja az ügyfelek figyelmét a kiemelkedő digitális szolgáltatásokat nyújtó társaságokra, a védjegy pedig minőségi garanciát jelent azok számára, akik esetleg bizalmatlanok a digitális ügyintézéssel szemben.
A digitális fejlesztéseket kiemelt stratégiai célként kezelő és innovatív, újabb és újabb megoldásokat kínáló K&H Biztosító tehát sikeresen pályázott, így a jövőben használhatja a védjegyet annak érdekében, hogy meglévő ügyfeleik mellett erősítse azon felhasználók bizalmát is, akik még esetleg nem döntöttek a digitális szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban. A védjegyet a K&H Csoporton belül egyébként a Bank is kiérdemelte innovatív fejlesztéseinek köszönhetően.
Székely Pálma, a K&H Biztosító életbiztosításokért és saját értékesítési csatornákért felelős vezetője
elmondta: „Törekedtünk arra, hogy a lehető legtöbb szolgáltatásunkat – utasbiztosítástól a lakásbiztosításon át a gépjárműbiztosításig – költöztessük a digitális térbe, egyszerűbbé téve ezzel felhasználóink ügyintézését.”
A kiemelkedő fejlesztések közül példaként említette: az 1 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás -szerződéssel rendelkező K&H Biztosító ügyfelei számára mérföldkövet jelentett, hogy Magyarországon elsőként, 2020 közepétől a K&H mobilbankon belül a biztosítások menüpont alatt is meg lehet kötni a kötelezőt. Mindössze három adatra van szükség: a jármű rendszámára, a bonus-malus fokozatra, valamint a biztosítás évfordulójának dátumára. A szóban forgó adatok megadása után szinte azonnal elkészül a díjkalkuláció. Ha ezt az ügyfél elfogadja, akkor csak néhány klikk és életbe lép a szerződés.
„Mindemellett az ügyfélszolgálati igények gyors kezelését is igyekeztünk digitális eszközökkel segíteni, úgyis mint az online, ügyfélbarát kárbejelentő, vagy a videós kárrendezés, aminek segítségével egy egyszerű lakáskár szemléjét személyes jelenlét nélkül is, pillanatok alatt meg lehet valósítani. A videó segítségével benyújtható kárrendezések az elmúlt évekhez képest közel háromszorosára növekedtek, így mára már a lakáskárok 70 százalékát, a gépjárműkárok esetében pedig azok 50 százalékát jelentik be online az ügyfeleink” – tette hozzá a K&H Biztosító vezetője.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.