Ez a cég kapta meg elsőként a kiemelkedő digitális biztosító védjegyet itthon

2021. 03. 19., 17:15

A jövőben „kiemelkedő digitális biztosító”-ként működik a K&H Biztosító, a társaság ugyanis a piaci szereplők közül elsőként kapta meg az állami Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális biztosító védjegyet. Így a K&H mind a banki, mind pedig a biztosítói oldalon rendelkezik már a Digitális Jólét Program elismerésével.

A piaci szereplők között elsőként kapta meg az állami Digitális Jólét Program keretében elérhető „kiemelkedő digitális biztosító – DJP Partner” védjegyet a K&H Biztosító. A 2015 óta működő Digitális Jólét Program egyik leglényegesebb célkitűzése, hogy az állam működését, valamint a társadalom és a gazdaság minden területét érintő digitális ökoszisztémát hozzon létre.

2020 novemberében indult védjegy-program felhívja az ügyfelek figyelmét a kiemelkedő digitális szolgáltatásokat nyújtó társaságokra, a védjegy pedig minőségi garanciát jelent azok számára, akik esetleg bizalmatlanok a digitális ügyintézéssel szemben.

A digitális fejlesztéseket kiemelt stratégiai célként kezelő és innovatív, újabb és újabb megoldásokat kínáló K&H Biztosító tehát sikeresen pályázott, így a jövőben használhatja a védjegyet annak érdekében, hogy meglévő ügyfeleik mellett erősítse azon felhasználók bizalmát is, akik még esetleg nem döntöttek a digitális szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban. A védjegyet a K&H Csoporton belül egyébként a Bank is kiérdemelte innovatív fejlesztéseinek köszönhetően.

Székely Pálma, a K&H Biztosító életbiztosításokért és saját értékesítési csatornákért felelős vezetője

elmondta: „Törekedtünk arra, hogy a lehető legtöbb szolgáltatásunkat – utasbiztosítástól a lakásbiztosításon át a gépjárműbiztosításig – költöztessük a digitális térbe, egyszerűbbé téve ezzel felhasználóink ügyintézését.”

A kiemelkedő fejlesztések közül példaként említette: az 1 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás -szerződéssel rendelkező K&H Biztosító ügyfelei számára mérföldkövet jelentett, hogy Magyarországon elsőként, 2020 közepétől a K&H mobilbankon belül a biztosítások menüpont alatt is meg lehet kötni a kötelezőt. Mindössze három adatra van szükség: a jármű rendszámára, a bonus-malus fokozatra, valamint a biztosítás évfordulójának dátumára. A szóban forgó adatok megadása után szinte azonnal elkészül a díjkalkuláció. Ha ezt az ügyfél elfogadja, akkor csak néhány klikk és életbe lép a szerződés.

„Mindemellett az ügyfélszolgálati igények gyors kezelését is igyekeztünk digitális eszközökkel segíteni, úgyis mint az online, ügyfélbarát kárbejelentő, vagy a videós kárrendezés, aminek segítségével egy egyszerű lakáskár szemléjét személyes jelenlét nélkül is, pillanatok alatt meg lehet valósítani. A videó segítségével benyújtható kárrendezések az elmúlt évekhez képest közel háromszorosára növekedtek, így mára már a lakáskárok 70 százalékát, a gépjárműkárok esetében pedig azok 50 százalékát jelentik be online az ügyfeleink” – tette hozzá a K&H Biztosító vezetője.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS