Rangos design díjjal ismerték el a magyar ultrahangos kullancsriasztót

Rangos design díjjal ismerték el a magyar ultrahangos kullancsriasztót
2021. 06. 17., 13:45

Az egyik legtekintélyesebb nemzetközi design díjat nyerte el a magyar ultrahangos kullancsriasztó. A ProtectOne új terméke, a futók számára kifejlesztett Tickless Run nyerte el az A’ Design Award díját Biztonsági ruházat és egyéni védőeszközök kategóriában. A kullancsok elleni környezetbarát védekezés egyre növekvő tendenciát mutat.

Több hazai díjazottja is lett a 2020-2021-es A’ Design Award & Competition-nek, a világ egyik legnagyobb és legtekintélyesebb design díjának. A versenyen a kivételes formatervezési kiválóságot szimbolizáló termékeket és szolgáltatásokat ismernek el; idén a Tickless Run ultrahangos kullancsriasztó mellett a MOME campus fejlesztése és a Magyar Telekom Könyves Kálmán körúti székházának normarendszere is a díjazottak közé került.

Az A’ Design Award & Competition a világ legnagyobb zsűrizett design versenye, amelyet évente szerveznek meg, nemzetközi szinten.  A 2020-2021-es versenyből a design 104 ágából, a világ 108 országából 2094 nyertes került ki. A nevezéseket egy 211 főből álló zsűri bírálta el; a zsűritagok között vezető tervezők, prominens akadémikusok és befolyásos sajtósok foglaltak helyet.

A 2010-ben alapított ProtectOne Tickless Run névre keresztelt, kifejezetten futóknak tervezett ultrahangos kullancsriasztója letisztult deisgnjával és innovatív megoldásaival nyerte el az A’ Design Award díját Biztonsági ruházat és egyéni védőeszközök kategóriában, amelyben először ismertek el hazai vállalkozást.

A Tickless Run a magyar startup egyik legújabb, a környezeti és egészségügyi kihívásokra egyaránt reagáló terméke. A pandémiás időszakban jelentősen megnőtt az igény a szabadtéri aktivitások iránt: egy kutatás arról számolt be, hogy az aktív felnőttek 59 százaléka végzett olyan szabadtéri tevékenységeket, mint a futás, az edzés, a túrázás és a gyaloglás. Ezekre az igényekre kívánt reagálni a ProtectOne két új bemutatott terméke, a kifejezetten futóknak tervezett Tickless Run és az aktív életmódot folytatóknak védelmet nyújtó Tickless Active.

„Tudatosan készültünk a járvány megjelenése óta a szabadtéri aktivitásra megnövekedett igények kielégítésére. A tavalyi évben egyértelművé vált, hogy a kirándulás, a szabadban végzett mozgás új megoldásokat kíván a paraziták elleni védekezésben. A piac is ezt prognosztizálta, így egyértelművé vált, hogy komoly növekedési potenciál aknázható ki a ProtectOne számára az embereknek ajánlott termékskála bővítésével. Ez az eredményeken is meglátszik: 2021 április végére elértük a 2020-as év teljes árbevételének 75 százalékát” – emelte ki Kiss Dániel, a ProtectOne alapítója.

(Kiss Dániel is részt vett az Üzletem.hu 12 kérdés – 12 válasz sorozatában, az interjút IDE KATTINTVA olvashatja el.)

A kullancsok elleni környezetbarát védekezés egyre növekvő tendenciáját igazolják a ProtectOne főbb üzleti statisztikái is: míg eddig a 2020 volt a cég legsikeresebb éve, idén még kiemelkedőbb évet zárhatnak. Az év végére 152 nemzetközi partneren keresztül, 250 000 eladott termékre számíthat 800 millió forintos árbevétel mellett. A cég amerikai leányvállalata is folyamatosan növekszik: 2021 április végére elérték a 2020-as árbevétel 58 százalékát – 180 459 dollárt –, év végére pedig körülbelül 800 000 dollár árbevételre számítanak.

A Protect One innovatív megoldásokkal küzd a paraziták ellen: a vegyszermentes, környezetbarát kullancs-, bolha- és poratkariasztók ultrahangos hullámokon alapuló technológiával hatékony megoldást jelenthetnek a család minden tagjának, beleértve háziállatokat is. Jelenleg egyetlen termék sincs a piacon, amely a kullancsok ellen képes lenne százszázalékos védelmet biztosítani, azonban az ultrahangos riasztók egyedülállóan vegyszermentesek, hatékonyságukat pedig nemzetközi kutatások eredményei is alátámasztják.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS