Rangos design díjjal ismerték el a magyar ultrahangos kullancsriasztót

Rangos design díjjal ismerték el a magyar ultrahangos kullancsriasztót
2021. 06. 17., 13:45

Az egyik legtekintélyesebb nemzetközi design díjat nyerte el a magyar ultrahangos kullancsriasztó. A ProtectOne új terméke, a futók számára kifejlesztett Tickless Run nyerte el az A’ Design Award díját Biztonsági ruházat és egyéni védőeszközök kategóriában. A kullancsok elleni környezetbarát védekezés egyre növekvő tendenciát mutat.

Több hazai díjazottja is lett a 2020-2021-es A’ Design Award & Competition-nek, a világ egyik legnagyobb és legtekintélyesebb design díjának. A versenyen a kivételes formatervezési kiválóságot szimbolizáló termékeket és szolgáltatásokat ismernek el; idén a Tickless Run ultrahangos kullancsriasztó mellett a MOME campus fejlesztése és a Magyar Telekom Könyves Kálmán körúti székházának normarendszere is a díjazottak közé került.

Az A’ Design Award & Competition a világ legnagyobb zsűrizett design versenye, amelyet évente szerveznek meg, nemzetközi szinten.  A 2020-2021-es versenyből a design 104 ágából, a világ 108 országából 2094 nyertes került ki. A nevezéseket egy 211 főből álló zsűri bírálta el; a zsűritagok között vezető tervezők, prominens akadémikusok és befolyásos sajtósok foglaltak helyet.

A 2010-ben alapított ProtectOne Tickless Run névre keresztelt, kifejezetten futóknak tervezett ultrahangos kullancsriasztója letisztult deisgnjával és innovatív megoldásaival nyerte el az A’ Design Award díját Biztonsági ruházat és egyéni védőeszközök kategóriában, amelyben először ismertek el hazai vállalkozást.

A Tickless Run a magyar startup egyik legújabb, a környezeti és egészségügyi kihívásokra egyaránt reagáló terméke. A pandémiás időszakban jelentősen megnőtt az igény a szabadtéri aktivitások iránt: egy kutatás arról számolt be, hogy az aktív felnőttek 59 százaléka végzett olyan szabadtéri tevékenységeket, mint a futás, az edzés, a túrázás és a gyaloglás. Ezekre az igényekre kívánt reagálni a ProtectOne két új bemutatott terméke, a kifejezetten futóknak tervezett Tickless Run és az aktív életmódot folytatóknak védelmet nyújtó Tickless Active.

„Tudatosan készültünk a járvány megjelenése óta a szabadtéri aktivitásra megnövekedett igények kielégítésére. A tavalyi évben egyértelművé vált, hogy a kirándulás, a szabadban végzett mozgás új megoldásokat kíván a paraziták elleni védekezésben. A piac is ezt prognosztizálta, így egyértelművé vált, hogy komoly növekedési potenciál aknázható ki a ProtectOne számára az embereknek ajánlott termékskála bővítésével. Ez az eredményeken is meglátszik: 2021 április végére elértük a 2020-as év teljes árbevételének 75 százalékát” – emelte ki Kiss Dániel, a ProtectOne alapítója.

(Kiss Dániel is részt vett az Üzletem.hu 12 kérdés – 12 válasz sorozatában, az interjút IDE KATTINTVA olvashatja el.)

A kullancsok elleni környezetbarát védekezés egyre növekvő tendenciáját igazolják a ProtectOne főbb üzleti statisztikái is: míg eddig a 2020 volt a cég legsikeresebb éve, idén még kiemelkedőbb évet zárhatnak. Az év végére 152 nemzetközi partneren keresztül, 250 000 eladott termékre számíthat 800 millió forintos árbevétel mellett. A cég amerikai leányvállalata is folyamatosan növekszik: 2021 április végére elérték a 2020-as árbevétel 58 százalékát – 180 459 dollárt –, év végére pedig körülbelül 800 000 dollár árbevételre számítanak.

A Protect One innovatív megoldásokkal küzd a paraziták ellen: a vegyszermentes, környezetbarát kullancs-, bolha- és poratkariasztók ultrahangos hullámokon alapuló technológiával hatékony megoldást jelenthetnek a család minden tagjának, beleértve háziállatokat is. Jelenleg egyetlen termék sincs a piacon, amely a kullancsok ellen képes lenne százszázalékos védelmet biztosítani, azonban az ultrahangos riasztók egyedülállóan vegyszermentesek, hatékonyságukat pedig nemzetközi kutatások eredményei is alátámasztják.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS