Olasz Henrietta: Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került

Olasz Henrietta: Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 02. 17., 09:55

2020 nyarán költöztünk egy új disztribúciós központba, Nagytéténybe. Innen szolgálunk ki Magyarországon túl másik 6 régiós piacot is, évente körülbelül 3 milliós dobozszámmal – mondta az Üzletemnek Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 20. cikkében az AVON Magyarország legjeit Olasz Henrietta, a cég ügyvezető igazgatója osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

Hogy nincs lehetetlen!  Számos nehezítő tényező mellett, egy olyan időszakban, amikor nem lehet előre tervezni, hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy a vezetésemmel Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került és sikerült növekednünk.

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Az idei év egyik legnagyobb fókusza a Tanácsadói élmény teljes felülvizsgálata annak érdekében, hogy minden tanácsadónk – attól függetlenül, hogy milyen céllal csatlakozik az AVON nagy családjához – megtalálja nálunk a számításait. Annyi időbefektetéssel, olyan időbeosztással, olyan kötöttségekkel, ami neki tökéletes.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Szervezetünk a Natura&Co vállalattal történt egyesülés miatt jelentős szervezeti változáson megy keresztül, amelynek keretében a cél egy hatékonyabb, agilis szervezet megteremtése. A magyar csapat mindig is híres volt a kiváló szakembereiről, így számomra a legnagyobb kihívás, hogy egy jól működő, eredményes szervezet álljon fel és a szinergiáknak köszönhetően valódi omnichannel értékesítési modell tudjon megvalósulni.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

Nehéz lenne egyetlen dolgot kiemelni, de ha nagyon muszáj, akkor biztosan a havi kampányciklus bevezetését említeném, amelynek Magyarország volt az egyik pilot országa. A magyar csapat szakértelmének és Tanácsadói rendszerünk rendíthetetlen stabilitásának köszönhetően a projekt kiváló eredményekkel zárult és ma már minden AVON-ország havi kampányokkal dolgozik.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

2020 nyarán költöztünk egy új disztribúciós központba, Nagytéténybe. A magasan automatizált, korszerű logisztikai központ költséghatékony működést és a Tanácsadók magasabb színvonalú kiszolgálást teszi lehetővé. Ebből a központból szolgálunk ki Magyarországon túl még másik 6 régiós piacot is, összesen körülbelül 3 milliós éves dobozszámmal. A projekt hatalmas feladatot jelentett a teljes szervezetnek, számos folyamat újratervezését tette szükségessé.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

A digitalizáció a startégiánk egyik legfontosabb alappillére már évek óta. Olyan digitális eszközök fejlesztésén dolgozunk, amelyek támogatják tanácsadóink munkáját, lehetővé téve, hogy a nap 24 órájában, akár útközben is elérjék a szükséges információkat. Befektetéseink számottevő része a jövőben is erre a területre összpontosul.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A már említett disztribúciós központ létrehozása.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Azt tapasztaljuk, hogy a környezetvédelmi szempontok egyre inkább előtérbe kerülnek és a fogyasztói döntések meghozatalában is szerepet játszanak. Az, hogy egy vállalat felelős, etikus magatartással járjon el, ma már szerencsére alapelvárás a vásárlók és a stakeholderek részéről is. Az AVON ezen a területen mindig is élen járt, úttörők voltunk az állatkísérletek beszüntetése területén és számos környezetvédelmi vállalást tettünk az elmúlt időszakban is. Erre a területre a jövőben is szívesen szánunk emberi és anyagi erőforrásokat.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Az AVON egy közvetlen, személyes kapcsolatokra épülő vállalat – ebben rejlik legnagyobb erőnk és hitünk. A COVID időszakában számunkra a legnehezebb, amikor épp ezt, a személyes, bizalmi kapcsolatot kell korlátoznunk. Nagyon nehéz szívvel élem meg például, amikor a járványhelyzet miatt kénytelenek vagyunk lemondani az éves nagy konferenciánkat, ahol végre együtt lehetnénk, ünnepelhetnénk a legsikeresebb Koordinátorainkkal. Mi mindannyian ezekből a találkozásokból inspirálódunk, töltekezünk, így nagyon hiányoznak.

A LEGNAGYOBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Egy jó csapattal. Sok-sok év tapasztalata mondatja velem, hogy ha motivált, összetartó, elkötelezett csapattal nézünk szembe a kihívásokkal, a lehetetlen küldetések is elérhető céllá válnak. 

Ezzel a LEGNEHEZEBB megbirkózni ma az üzleti életben:

A kiszámíthatatlansággal. Az előre tervezhetőség, mint tényező, teljesen kiesett az elmúlt időszakban. Amire készülünk, azt gyakran újra kell terveznünk; vissza kell mennünk a startvonalra és egy teljesen megváltozott feltételrendszer szerint újragondolni. Emiatt sokszor nehéz motiváltan tartani a csapatot, a gyakran változó célpontok és körülmények a legedzettebb társaságot is megviselik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS