Olasz Henrietta: Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került

Olasz Henrietta: Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 02. 17., 09:55

2020 nyarán költöztünk egy új disztribúciós központba, Nagytéténybe. Innen szolgálunk ki Magyarországon túl másik 6 régiós piacot is, évente körülbelül 3 milliós dobozszámmal – mondta az Üzletemnek Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 20. cikkében az AVON Magyarország legjeit Olasz Henrietta, a cég ügyvezető igazgatója osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

Hogy nincs lehetetlen!  Számos nehezítő tényező mellett, egy olyan időszakban, amikor nem lehet előre tervezni, hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy a vezetésemmel Magyarország ismét az AVON-világ élvonalába került és sikerült növekednünk.

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Az idei év egyik legnagyobb fókusza a Tanácsadói élmény teljes felülvizsgálata annak érdekében, hogy minden tanácsadónk – attól függetlenül, hogy milyen céllal csatlakozik az AVON nagy családjához – megtalálja nálunk a számításait. Annyi időbefektetéssel, olyan időbeosztással, olyan kötöttségekkel, ami neki tökéletes.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Szervezetünk a Natura&Co vállalattal történt egyesülés miatt jelentős szervezeti változáson megy keresztül, amelynek keretében a cél egy hatékonyabb, agilis szervezet megteremtése. A magyar csapat mindig is híres volt a kiváló szakembereiről, így számomra a legnagyobb kihívás, hogy egy jól működő, eredményes szervezet álljon fel és a szinergiáknak köszönhetően valódi omnichannel értékesítési modell tudjon megvalósulni.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

Nehéz lenne egyetlen dolgot kiemelni, de ha nagyon muszáj, akkor biztosan a havi kampányciklus bevezetését említeném, amelynek Magyarország volt az egyik pilot országa. A magyar csapat szakértelmének és Tanácsadói rendszerünk rendíthetetlen stabilitásának köszönhetően a projekt kiváló eredményekkel zárult és ma már minden AVON-ország havi kampányokkal dolgozik.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

2020 nyarán költöztünk egy új disztribúciós központba, Nagytéténybe. A magasan automatizált, korszerű logisztikai központ költséghatékony működést és a Tanácsadók magasabb színvonalú kiszolgálást teszi lehetővé. Ebből a központból szolgálunk ki Magyarországon túl még másik 6 régiós piacot is, összesen körülbelül 3 milliós éves dobozszámmal. A projekt hatalmas feladatot jelentett a teljes szervezetnek, számos folyamat újratervezését tette szükségessé.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

A digitalizáció a startégiánk egyik legfontosabb alappillére már évek óta. Olyan digitális eszközök fejlesztésén dolgozunk, amelyek támogatják tanácsadóink munkáját, lehetővé téve, hogy a nap 24 órájában, akár útközben is elérjék a szükséges információkat. Befektetéseink számottevő része a jövőben is erre a területre összpontosul.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A már említett disztribúciós központ létrehozása.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Azt tapasztaljuk, hogy a környezetvédelmi szempontok egyre inkább előtérbe kerülnek és a fogyasztói döntések meghozatalában is szerepet játszanak. Az, hogy egy vállalat felelős, etikus magatartással járjon el, ma már szerencsére alapelvárás a vásárlók és a stakeholderek részéről is. Az AVON ezen a területen mindig is élen járt, úttörők voltunk az állatkísérletek beszüntetése területén és számos környezetvédelmi vállalást tettünk az elmúlt időszakban is. Erre a területre a jövőben is szívesen szánunk emberi és anyagi erőforrásokat.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Az AVON egy közvetlen, személyes kapcsolatokra épülő vállalat – ebben rejlik legnagyobb erőnk és hitünk. A COVID időszakában számunkra a legnehezebb, amikor épp ezt, a személyes, bizalmi kapcsolatot kell korlátoznunk. Nagyon nehéz szívvel élem meg például, amikor a járványhelyzet miatt kénytelenek vagyunk lemondani az éves nagy konferenciánkat, ahol végre együtt lehetnénk, ünnepelhetnénk a legsikeresebb Koordinátorainkkal. Mi mindannyian ezekből a találkozásokból inspirálódunk, töltekezünk, így nagyon hiányoznak.

A LEGNAGYOBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Egy jó csapattal. Sok-sok év tapasztalata mondatja velem, hogy ha motivált, összetartó, elkötelezett csapattal nézünk szembe a kihívásokkal, a lehetetlen küldetések is elérhető céllá válnak. 

Ezzel a LEGNEHEZEBB megbirkózni ma az üzleti életben:

A kiszámíthatatlansággal. Az előre tervezhetőség, mint tényező, teljesen kiesett az elmúlt időszakban. Amire készülünk, azt gyakran újra kell terveznünk; vissza kell mennünk a startvonalra és egy teljesen megváltozott feltételrendszer szerint újragondolni. Emiatt sokszor nehéz motiváltan tartani a csapatot, a gyakran változó célpontok és körülmények a legedzettebb társaságot is megviselik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS