Külföldi piacok felé is terjeszkedik a magyar Panda Nutrition

2021. 11. 17., 19:15

A magyar tulajdonú, Panda Nutrition étrend-kiegészítő termékcsaládot is forgalmazó Bende Online Media Kft. külföldi piacok felé is nyit. Az itthoni növekvő lefedettség mellett a cég 6 másik országban is elindította az értékesítést. A magyar gazdaság szempontjából különösen értékes, ha egy vállalkozás külföld felé nyit, mert ezzel is javítja a nettó export-import arányt, azaz a külkereskedelmi egyenleget.

A román engedélyeztetési folyamat már lezárult és egy kizárólagos román forgalmazón keresztül már számos boltban elérhető a határon túl is a Panda termékportfolió. Míg Magyarországon csak notifikációs azaz, bejelentési kötelezettség van, addig a román piacon sokkal szigorúbb feltételeknek kell megfelelni, amiknek elsőre eleget is tett a cég.

A gyártó hely tanúsítványai (ISO 22000, ISO 9001, GMP, HACCP) mellett szükséges a beszállító alapanyagainak minőségi bizonyítványa, a műanyag dobozok tanúsítványai vagy éppen a termékek részletes COC papírjai.

A román vonal beindulása mellett 5 másik országban is elindult az engedélyeztetési folyamat olyan nagyobb piacokon, mint a német vagy éppen a kisebb, de annál egzotikusabb egyiptomi, tanzániai, dubaji és katari célpiacokon.

Különösen fontos, hogy minél több kis, magyar tulajdonú cég tudjon termelni exportra ezzel is erősítve az ország helyzetét a nemzetközi kereskedelmi láncokban és itthoni tőkéből, hazai munkahelyeket hozzon létre.

A Panda Nutrition termékei magyarországi gyárban készülnek magas színvonalon. A termékek biztonságosak és megbízhatóak. Ezt számos minőségi tanúsítvány és gyártási eljárás támasztja alá.

A fotón: Kulcsár Dénes és Szungyi Zoltán.

(Fotó: Panda Nutrition)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS