Külföldi piacok felé is terjeszkedik a magyar Panda Nutrition

2021. 11. 17., 19:15

A magyar tulajdonú, Panda Nutrition étrend-kiegészítő termékcsaládot is forgalmazó Bende Online Media Kft. külföldi piacok felé is nyit. Az itthoni növekvő lefedettség mellett a cég 6 másik országban is elindította az értékesítést. A magyar gazdaság szempontjából különösen értékes, ha egy vállalkozás külföld felé nyit, mert ezzel is javítja a nettó export-import arányt, azaz a külkereskedelmi egyenleget.

A román engedélyeztetési folyamat már lezárult és egy kizárólagos román forgalmazón keresztül már számos boltban elérhető a határon túl is a Panda termékportfolió. Míg Magyarországon csak notifikációs azaz, bejelentési kötelezettség van, addig a román piacon sokkal szigorúbb feltételeknek kell megfelelni, amiknek elsőre eleget is tett a cég.

A gyártó hely tanúsítványai (ISO 22000, ISO 9001, GMP, HACCP) mellett szükséges a beszállító alapanyagainak minőségi bizonyítványa, a műanyag dobozok tanúsítványai vagy éppen a termékek részletes COC papírjai.

A román vonal beindulása mellett 5 másik országban is elindult az engedélyeztetési folyamat olyan nagyobb piacokon, mint a német vagy éppen a kisebb, de annál egzotikusabb egyiptomi, tanzániai, dubaji és katari célpiacokon.

Különösen fontos, hogy minél több kis, magyar tulajdonú cég tudjon termelni exportra ezzel is erősítve az ország helyzetét a nemzetközi kereskedelmi láncokban és itthoni tőkéből, hazai munkahelyeket hozzon létre.

A Panda Nutrition termékei magyarországi gyárban készülnek magas színvonalon. A termékek biztonságosak és megbízhatóak. Ezt számos minőségi tanúsítvány és gyártási eljárás támasztja alá.

A fotón: Kulcsár Dénes és Szungyi Zoltán.

(Fotó: Panda Nutrition)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS