Egyre több építőanyagot raklapon szállítanak a járvány miatt

2021. 10. 20., 20:00

Michael Sterk, a Palletways Group kereskedelmi vezetője szerint a raklapokon szállított növények, kerti berendezések és barkácsáruk forgalmának növekedése várhatóan folytatódik az év hátralévő részében és a jövő évben is.

A családok otthonfelújítási projekteket hajtanak végre és több időt töltenek odahaza, a nemzetközi utazásokkal kapcsolatos bizonytalanság pedig továbbra is fennáll.

Miközben az új adatok szerint a világjárvány idején fellendült az online áruházak indítása, és a legnépszerűbbek között a háztartási és kertészeti üzletek voltak, a Palletways Group, Európa legnagyobb és leggyorsabban növekvő raklapos expressz fuvarozási hálózata, amely a dél-afrikai tőzsdén jegyzett Imperial Logistics (Imperial) része, az év eleje óta az európai csomópontjain keresztül érkező termékek tekintetében is változást tapasztalt.

A kerti és barkácsoláseszközök, illetve bútoripari termékek szállítása nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Palletways B2C szállítmányai mintegy 30 százalékkal nőttek, és az olyan termékek, mint például a jacuzzi a Palletways Csoport által szállított legnépszerűbb termékek közé kerültek, ami első sorban az otthon töltött idő növekedésének köszönhető.

Michael Sterk hozzátette: „A szezonális termékeket jellemzően a tavasz kezdetétől kezdjük szállítani, amikor az otthontulajdonosok gondolatai hagyományosan a lakásfelújítási projektek felé fordulnak. Idén azonban már jóval korábban észrevettünk egy kiugrást, amit több dolognak tulajdonítunk. Sokan kezdtek kertészkedni, a korábbinál többen fogtak házfelújítási projektekbe, és sokan jóval több időt töltenek a kertjükben vagy a ház körüli munkákkal.”

„Európai hálózataink a Palletwaysonline-on keresztül szállított termékek, köztük homok, sóder és kavics, valamint kerti díszítőelemek jelentős volumennövekedésről számoltak be az előző évhez képest. Csapataink kivételesen keményen dolgoztak, hogy biztosítsák ezeknek a szezonális cikkeknek a megbízható szállítását” – tette hozzá a kereskedelmi vezető.

Balatonyi Balázs, a Palletways magyarországi hálózatának érékesítési vezetője a hazai folyamatokkal kapcsolatban kiemelte: „A lezárások kezdetekor egyik pillanatról a másikra közel duplájára ugrott a szállítás volumene nálunk. Az utóbbi időben egyre jelentősebb szegmenst jelent nálunk is a házhozszállítás. Ennek fontos részét jelenti az építőipari termékek szállítása. Úgy látjuk, ennek oka részben a pandémia, részben pedig a magyarországi lakásfelújítási program.”

A Palletways a közelmúltban indította el az iparág első raklapos áruszállítási szolgáltatását, amely kifejezetten a házhozszállításhoz készült. Az új Pallets to Consumers (P2C) szolgáltatást olyan vállalatok számára fejlesztették, amelyek közvetlenül a végfelhasználóknak értékesítenek, és megbízható szállítási partnerre van szükségük, hogy termékük célba érjen.

„Sok éven át teljesítettük a vállalkozások szállítási igényeit a barkácsfelszerelésektől kezdve a kerti kellékekig és az otthoni kiegészítőkig. Kidolgozott folyamatokkal és páratlan szolgáltatási precizitással rendelkezünk annak érdekében, hogy a megbízható, hozzáértő partnert kereső kiskereskedők a P2C segítségével mostantól biztonságosan szállíthassák a termékeket az ügyfelek otthonába” – mondta Sterk.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS