Bővíti flottáját a GreenGo

2021. 05. 05., 18:15

Új elektromos autókkal bővül a GreenGo hazai és prágai flottája. Azért éppen ezzel a modellel, mert a felhasználók hosszabb utakra is egyre szívesebben indulnak e-carsharinggel, és itt bizony már fontos szempont a hatótáv. Az új járműpark májustól fokozatosan lesz elérhető a felhasználók számára, a következő hónapokban további bővülés várható.

Nem csupán az autók száma növekszik, hanem a flotta összetétele is színesedik: az eddigi VW e-Up-ok mellett Skoda Citigo e iV-kel újít májustól az e-carsharing szolgáltató. A stílusos városi autók az e-Up-okhoz egészen hasonló konfigurációval, de dupla akkora hatótávval rendelkeznek. A felhasználók visszajelzésére reagált ezzel a döntéssel az elektromos autómegosztó, ugyanis egyre többen veszik igénybe a GreenGot hosszabb, városon kívüli, akár több napos vidéki utakra.

„Bár továbbra is a fenntartható városi közlekedés a GreenGo legfőbb célja, de az elmúlt időszakban egyre többen választanak a hétvégi kiránduláshoz, vidéki kiruccanáshoz is zöld megoldást. Mi pedig szeretnénk, ha ezt azok is kényelmesen tehetnék meg, akik egy kicsit messzebbre merészkednek, így olyan, a meglévő flottánk autóihoz hasonló felszereltségű és kompaktságú e-autókkal bővítünk, amikkel az eddiginél többet, dupla annyit utazhatnak egy töltéssel”– mondta Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője.

(Az Üzletem.hu Michaletzky Bálinttal korábban készített interjúját IDE KATTINTVA olvashatja.)

A mostani bővítés során 18 Citigo e iV-t Budapesten, 12-öt Prágában állítanak forgalomba, amelyeket az e-Up-okkal megegyező percdíjon-, és a bevezető időszakban azonos napidíjon is bérelhetnek a greengózók. Május elején 3 elektromos Skoda áll Budapesten szolgálatba, a következő időszakban pedig fokozatosan bővítik a flottát nagyobb hatótávú autókkal. Az ügyvezető hangsúlyozza, hogy továbbra is figyelik és beépítik a terveikbe a felhasználók visszajelzéseit.

(Fotó: GreenGo)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-04-01 15:20:00
Mintegy 16 ezer kilométer távvezeték, 200 nagyfeszültségű kapcsolóberendezés és 50 generátoregység is alkotja a német vasúttársaság villamosenergiarendszerét. Ezt a kiterjedt rendszert korszerűsíti most a vonatok, vasúti létesítmények és ingatlanok energiaellátásáért felelős vállalat, a Deutsche Bahn Energie. Az új irányítási rendszer várhatóan 2028-ban lép üzembe.
2025-04-01 14:15:00
Végső bevezetési szakaszába lépett az Európai Unió importellenőrzési rendszere (Import Control System 2, ICS2), így 2025. április elsejétől az új vámkövetelmények kiterjednek a vasúti, közúti és tengeri, belvízi szállításra is. A figyelmetlen cégek a vámkezelés megtagadására és bírságokra is számíthatnak – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda.

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS