A KLM holland légitársaság nyílt levélben emlékeztet arra, hogy minden repülőút felelősséggel jár a bolygó szempontjából.
Szinte lebeszéli a repülésről potenciális vevőkörét új kampányában a KLM légitársaság. A holland cég reklámfilmje a repülj felelősségteljesen jelmondattal arra hívja fel a figyelmet, hogy nem mindig kell feltétlenül a repülést választani – írja a Kreatív Online.
„Néha nem muszáj személyesen találkozni egy üzleti megbeszéléshez, és használhatjuk a vasutat is” – üzennek a hollandok a reklámmal. A Föld ember által okozott széndioxid-kibocsátásának 2-3 százaléka a repülésből fakad.
A kampány a New York Times, a Washington Post, a The Guardian és a Sunday Times oldalain közzétett nyílt levéllel egészül ki.
Kávéval töltik meg az Akváriumot október 8-án.
Befejezték annak a tíz kútnak a kialakítását a Zaporizzsjai Atomerőmű közelében, amelyekkel az erőmű hűtővízellátása hosszú távon megoldható – tájékoztatott a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség.