A KLM holland légitársaság nyílt levélben emlékeztet arra, hogy minden repülőút felelősséggel jár a bolygó szempontjából.
Szinte lebeszéli a repülésről potenciális vevőkörét új kampányában a KLM légitársaság. A holland cég reklámfilmje a repülj felelősségteljesen jelmondattal arra hívja fel a figyelmet, hogy nem mindig kell feltétlenül a repülést választani – írja a Kreatív Online.
„Néha nem muszáj személyesen találkozni egy üzleti megbeszéléshez, és használhatjuk a vasutat is” – üzennek a hollandok a reklámmal. A Föld ember által okozott széndioxid-kibocsátásának 2-3 százaléka a repülésből fakad.
A kampány a New York Times, a Washington Post, a The Guardian és a Sunday Times oldalain közzétett nyílt levéllel egészül ki.
Megjelent az egyik legfontosabb hazai gazdaságfejlesztési eszköz, az egyedi kormánydöntéssel nyújtható támogatások módosított feltételrendszere, amely ismét számos könnyítéssel segíti a vállalkozásokat, és minden korábbinál több lehetőséget biztosít a hagyományos magyar újító szellemnek és az ötletből értéket teremtő kutatás-fejlesztési tevékenység kibontakozásának – hívja fel a figyelmet a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség.
A paksi atomerőmű bővítésének keretében megkezdődött a hatodik blokkhoz szükséges reaktortartály gyártása Oroszországban, és ezzel párhuzamosan az ötödik blokk turbinájának első elemeit is gyártani kezdték Franciaországban – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.