A KLM holland légitársaság nyílt levélben emlékeztet arra, hogy minden repülőút felelősséggel jár a bolygó szempontjából.
Szinte lebeszéli a repülésről potenciális vevőkörét új kampányában a KLM légitársaság. A holland cég reklámfilmje a repülj felelősségteljesen jelmondattal arra hívja fel a figyelmet, hogy nem mindig kell feltétlenül a repülést választani – írja a Kreatív Online.
„Néha nem muszáj személyesen találkozni egy üzleti megbeszéléshez, és használhatjuk a vasutat is” – üzennek a hollandok a reklámmal. A Föld ember által okozott széndioxid-kibocsátásának 2-3 százaléka a repülésből fakad.
A kampány a New York Times, a Washington Post, a The Guardian és a Sunday Times oldalain közzétett nyílt levéllel egészül ki.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.