A K&H a Cápák között című üzleti tévéshow különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.
Az RTL Klub Cápák között című műsorában ismerhették meg a tévénézők azokat a vállalkozókat, akik a K&H új, kis- és középvállalatokat célzó kampányának arcai – írja a Kreatív Online.
„Ez az első alkalom a K&H márka életében, amikor egy marketingkommunikációs kampány ennyire szorosan összefonódik egy televíziós műsorszponzorációval – mondta a kampányról Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
A pénzintézet fényfestéses platformján elkészített összes kreatívon megjelennek olyan vállalkozások, mint a Bodrog Hibachi Smoker, a Gulyásbomba és a N’iceroll ötletgazdái. (Utóbbi tulajdonosával, Böröcz Zsófiával az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz interjúját ITT olvashatja.)
Az online megjelenéseket kiegészítik a bankfiókokban elhelyezett papír- és digitális plakátok, terméktájékoztatók és egy kéthetes, Budapest fókuszú közterületi kampány.
A következő két évben több üzemegységet is épít, illetve bővít a Gyermelyi Zrt. A beruházási program egy új, teljesen automatizált magasraktárt, tésztagyári kapacitásbővítést és csomagolásfejlesztést foglal magában.
A Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója a TelePaks Kistérségi Televízió stúdiójában értékelte az elmúlt időszakot.