A K&H a Cápák között című üzleti tévéshow különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.
Az RTL Klub Cápák között című műsorában ismerhették meg a tévénézők azokat a vállalkozókat, akik a K&H új, kis- és középvállalatokat célzó kampányának arcai – írja a Kreatív Online.
„Ez az első alkalom a K&H márka életében, amikor egy marketingkommunikációs kampány ennyire szorosan összefonódik egy televíziós műsorszponzorációval – mondta a kampányról Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
A pénzintézet fényfestéses platformján elkészített összes kreatívon megjelennek olyan vállalkozások, mint a Bodrog Hibachi Smoker, a Gulyásbomba és a N’iceroll ötletgazdái. (Utóbbi tulajdonosával, Böröcz Zsófiával az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz interjúját ITT olvashatja.)
Az online megjelenéseket kiegészítik a bankfiókokban elhelyezett papír- és digitális plakátok, terméktájékoztatók és egy kéthetes, Budapest fókuszú közterületi kampány.
Aki egyszer már evett rendes mustárt, az bizony utána fanyalogni fog a semmilyen ízű bolti változatokra. Itt az idő, hogy elkészítsük a saját mustárunkat. Rém egyszerű.
Az eredetivel megegyező méretű modellen tesztelték az új blokkok alaplemezének betonozásánál alkalmazott eljárást.