Hamarosan startol az OTP-vezér lányának turisztikai appja

2019. 04. 01., 13:15

Április 15-én Barcelonában, Londonban és Budapesten egyszerre indul élesben a Like Locals turisztikai app, Constantinos Los és Csányi Gabriella vállalkozása.

„Ingyenes városi sétaútvonalakat kínálunk a helyiektől, akik a legjobban ismerik a várost” – ez a Like Locals üzleti koncepciójának lényege.

A szolgáltatás külföldieket céloz meg, turistákat, akik például Budapestet szeretnék felfedezni, és jobban megismerni a helyiek tippjei alapján – írja a Forbes.hu.

Kezdetben hárman dolgoztak az üzleti és technológiai fejlesztésen, mára ketten – Csányi Gabriella mellett Constantinos Los – maradtak tulajdonosként. Az eddig befektetett 200 ezer eurót (64 millió forintot) a két tulajdonos adta össze, ahogy Gabriella fogalmaz: a rá eső részben apja (Csányi Sándor OTP-vezér) segítette.

Ingyenes túrákat, városi sétákat, konkrét útvonalakat kezdtek összegyűjteni, amiből mostanra különböző kategóriák mentén strukturált, könnyen bejárható, máshol nem elérhető útvonalakat állítottak össze. Minden útvonalnál ott van az ajánló profilja és egy rövid bemutatkozás.

Londonban, Barcelonában és Budapesten első körben 30-30 útvonalat kínálnak időtartam jelöléssel, ajánlással, hogy mikor ideális végigjárni azokat, minden esetben minimum öt látnivalóval, megállóval.

Budapesten az induláskor a belvárosi útvonalakra koncentrálnak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-17 21:10:06
A globális kihívásokra, az ezeket övező változásokra és szabályozásokra reagálva az év elején alakult meg a VOSZ BPVRSZ Fenntarthatósági Vállalkozói Közösség, amely a hamarosan kötelező jelleggel életbe lépő ESG előírások és környezetvédelmi szabályozások kezelésében is segítséget nyújthat, és adhat kézzelfogható megoldást a piaci szereplőknek.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS