Április 15-én Barcelonában, Londonban és Budapesten egyszerre indul élesben a Like Locals turisztikai app, Constantinos Los és Csányi Gabriella vállalkozása.
„Ingyenes városi sétaútvonalakat kínálunk a helyiektől, akik a legjobban ismerik a várost” – ez a Like Locals üzleti koncepciójának lényege.
A szolgáltatás külföldieket céloz meg, turistákat, akik például Budapestet szeretnék felfedezni, és jobban megismerni a helyiek tippjei alapján – írja a Forbes.hu.
Kezdetben hárman dolgoztak az üzleti és technológiai fejlesztésen, mára ketten – Csányi Gabriella mellett Constantinos Los – maradtak tulajdonosként. Az eddig befektetett 200 ezer eurót (64 millió forintot) a két tulajdonos adta össze, ahogy Gabriella fogalmaz: a rá eső részben apja (Csányi Sándor OTP-vezér) segítette.
Ingyenes túrákat, városi sétákat, konkrét útvonalakat kezdtek összegyűjteni, amiből mostanra különböző kategóriák mentén strukturált, könnyen bejárható, máshol nem elérhető útvonalakat állítottak össze. Minden útvonalnál ott van az ajánló profilja és egy rövid bemutatkozás.
Londonban, Barcelonában és Budapesten első körben 30-30 útvonalat kínálnak időtartam jelöléssel, ajánlással, hogy mikor ideális végigjárni azokat, minden esetben minimum öt látnivalóval, megállóval.
Budapesten az induláskor a belvárosi útvonalakra koncentrálnak.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.