Ezt vállalta a Magyar Kongresszusi Iroda

2020. 10. 05., 12:15

Stratégiai keretmegállapodást írtak alá a turizmusirányítás állami és fővárosi szervezetei, hogy megerősítsék Budapest pozícióját a meeting industry nemzetközi piacán.

A Magyar Turisztikai Ügynökség, Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapest Fesztivál- és Turisztikai Központ, a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány, valamint a Magyar Kongresszusi Iroda képviselői öt évre szóló stratégiai keretmegállapodást írtak alá – írja a turizmus.com.

Az összefogás alapgondolata, hogy a magyar turizmusnak, és ezen belül kiemelten Budapestnek a szabadidős turisták mellett szüksége van az átlagosnál hosszabb tartózkodási idejű, jobb vásárlóerőt képviselő, prémium szolgáltatásokat igénylő vendégkör elérésére is.

A Magyar Kongresszusi Iroda feladata, hogy a világvárosokban általános elterjedt gyakorlatnak megfelelően – a fővárosnál a már kérelmezett névhasználati engedély birtokában – Budapest Convention Bureau márkanév alatt ellássa az üzleti turizmus fellendítését szolgáló valamennyi promóciós, szervezési és értékesítési feladatot.

„Célunk, hogy megalapozzuk a Budapest iránti bizalmat, illetve professzionális módon szolgáljuk ki mind a maguknak helyszínt kereső rendezvények szervezőit, mind a hazai szolgáltatókat” – fogalmazott Békefi Anna, a Budapest Convention Bureau szakmai igazgatója.

A Magyarországon megvalósuló, külföldi megrendelésű üzleti rendezvények 73 százalékát Budapest látja vendégül. A Konferenciaszervezők Nemzetközi Szövetségének nemzetközi városrangsorában Budapest 2019-ben a 400 szereplő közül a 26. helyen állt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.
2023. 10. 25., 09:33
epizód: 2023 / 16   |   hossz: 24:08
Az országos munkaerőhiány nagyon jól leszűkíthető adott gazdasági szegmensekre, és nem feltétlenül az elvándorlás okozza - mondta a BizniszPlusz podcastnak Somodi Bettina. A Beck and Partners nemzetközi HR tanácsadó cég üzletágvezetője szerint egy jó szabályozással a külföldi munkavállalók is szépen belesimulhatnának a rendszerbe, és kellenek, mert a nehéz fizikai munkahelyeket a magyarok már évek óta nem töltik be. A szakemberrel azt is megfejtettük, miért és milyen szempontok fontosak a ma már jóval bátrabban váltó munkaerőnek, különösen a fiataloknak.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS