Ön tudja, mi rejtőzik a kép 1%-án?

Ön tudja, mi rejtőzik a kép 1%-án?
2024. 05. 15., 19:10

A Kuckó Önkéntes Program különleges kezdeményezéssel hívja fel a figyelmet az 1%-os rendelkezés fontosságára.

A legfrissebb adatok szerint tíz adózóból csupán négy rendelkezik adója 1%-áról. A Kuckó Önkéntes Program (Szintlépés Alapítvány) most arra hívja fel a figyelmet, hogy bármennyire aprónak tűnik a felajánlás összege, rengeteget jelent a gyermekotthonban élők számára. A „Nekünk 1% pont elég!” című kezdeményezés célja, hogy plakátok, magazinhirdetések és influencer tartalmak 1%-nyi részletének felhasználásával mutasson rá egy fontos társadalmi üzenetre.

A személyi jövedelemadó 1%-ának felajánlásáról évről-évre rengetegen megfeledkeznek: 10 adózóból mindössze 4 rendelkezik adója 1%-áról valamely fontos társadalmi ügyet támogató, nonprofit szervezet javára. A Kuckó Program és a Szintlépés Alapítvány a „Nekünk 1% pont elég!” című kampányban arra hívja fel a figyelmet, hogy a legapróbb összeg is hatalmas segítség lehet a gyermekotthonban élőknek.

„A kezdeményezés során egyetlenegy százaléknyi részletet használunk fel minden megjelenési felületünkből, hogy megmutassuk az embereknek, tőlük sem várunk többet ennél. Nekünk 1% is pont elég ahhoz, hogy élményprogramokkal, rendszeres sportolási lehetőséggel, tanulást segítő foglalkozásokkal, terápiával, vagy éppen étel- és ruhaadományokkal tegyük teljesebbé a gyermekotthonokban élők mindennapjait” – hangsúlyozta Strényi Veronika, a Kuckó Önkéntes Program alapítója.

Az üzenet leglátványosabban a budai alsó rakparton kihelyezett hófehér óriásplakáton érvényesül. Az 1%-nyi részlet szabad szemmel szinte nem is látható, a médiafelületről készített fotók viszont annál egyértelműbben szemléltetik a kezdeményezés lényegét.

„Egy alapítvány életében már az is hatalmas dolog, ha óriásplakáton hirdethet. Annak, hogy egy ilyen presztízsértékű felületnek csak egy parányi részletét használjuk ki, fontos üzenetértéke van: azt szeretnénk átadni az embereknek az óriásplakáton elrejtett felhívással, hogy sokszor pont az olyan apró részletek jelentik a legtöbbet, mint az 1% felajánlása” – tette hozzá Csanda Gergely, a Szintlépés Alapítvány elnöke.

A kezdeményezéshez népszerű influencerek is csatlakoztak, és felajánlották Instagram storyjuk 1%-át a jó ügy számára. A Kuckó Önkéntes Program támogatására buzdító aprócska üzenetet többek között Péter-Szabó Szilvi, Tokár Tomi, Viszkok Fruzsi, Lenzsér Olivér, Nico, Tóth Dávid és Karola is megosztotta a saját felületein.

Idén az 1+1%-os nyilatkozat benyújtásának határideje május 21-ére esik. A Kuckó Önkéntes Program és a Szintlépés Alapítvány munkájáról, illetve az 1% felajánlásról további részletek az alapítvány hivatalos weboldalán találhatóak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS