Karácsonyi adománygyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület

2019. 11. 19., 14:45

2019-ben ismét megszervezi hagyományos Karácsonyi Adománygyűjtését a Magyar Élelmiszerbank Egyesület. Három napon keresztül, november 22-én, 23-án és 24-én országszerte közel 120 település több mint 200 áruházában várják a lakosság élelmiszeradományait.

Az Élelmiszerbank akciójának célja, hogy az ünnepek alatt minél több nélkülöző asztalára étel kerülhessen. Az idén november 22-én, pénteken 15 és 20 óra között, november 23-án, szombaton 8 és 19 óra között, valamint november 24-én vasárnap 8 órától 18 óráig várja az Élelmiszerbank a lakosság élelmiszer adományait országszerte közel 207 áruházban. Az akciónak az ALDI 10, az AUCHAN 23, a METRO 13, továbbá a TESCO 161 áruháza ad helyszínt országszerte. 

A TESCO a vásárlók által a 3 nap során adományozott termékek értékének 20 százalékával megegyező pénzbeli adományt is nyújt az Élelmiszerbanknak, az ALDI pedig fix összegű támogatással járul hozzá az Egyesület élelmiszermentési tevékenységének támogatáshoz.

A karácsonyi időszakban különösen fontos, hogy a vállalatok, önkéntesek és a vásárlók aktív részvételével széleskörű társadalmi összefogás valósuljon meg a nélkülözők segítése érdekében. 

Az áruházakban kijelölt gyűjtőpontokon az Élelmiszerbank körülbelül 5 ezer önkéntese várja az élelmiszeradományokat, elsősorban alapvető tartós élelmiszereket – mint például: cukor, rizs, olaj, tészta, konzerv, édességek, bébi ételek. 

Az akciókban összegyűjtött adományokat az Élelmiszerbank önkénteseivel a gyűjtések helyének közelében élő rászoruló családoknak juttatja el még karácsony előtt.

A Karácsonyi Adománygyűjtésben résztvevő áruházak listáját ITT találhatja meg.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS