1 millió tejes dobozzal buzdít véradásra a Magyar Vöröskereszt

2019. 06. 14., 15:45

Június 14-én a világon a véradókat ünneplik. Ebből az alkalomból a Magyar Vöröskereszt és az Alföldi Tej közös kampányban hívja fel a figyelmet az önkéntességnek talán a legnemesebb formájára, amikor valaki szó szerint a vérét adja a másikért. Most egymillió tejes doboz is azt üzeni, hogy adj vért!

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Nemzetközi Vöröskereszt 2004-ben közösen kezdeményezte, hogy június 14-e – amely Karl Landsteinernek, az AB0 vércsoportot felfedezőjének születésnapja – váljék világszerte a Véradók Világnapjává.

A világnap alkalmából a Magyar Vöröskereszt és az Alföldi Tej 1 millió tejes dobozon hirdeti a véradás fontosságát, hogy minél több ember számára világossá váljon: a nyári hónapokban talán még nagyobb szükség van a véradókra, mint az év többi szakaszában. Fontos, hogy az ellátás zökkenőmentesen működjön, ehhez pedig naponta legalább 1 800 véradásra lenne szükség.

A Magyar Vöröskereszt nagy örömmel fogadta, hogy az Alföldi Tej egy hasznos és sokakhoz eljutó felületet biztosított a nyári véradás népszerűsítésére. A véradásszervezés, különösképpen a nyári hónapokban kiemelt helyet kap szervezetünk életében. Hálásak vagyunk az Alföldi Tejnek, hogy a „biztonságos vérellátás ügye mellé álltak”mondta Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató helyettese.

A Magyar Vöröskereszt 1939 óta vesz részt a véradás szervezésében. Az elmúlt években több tízezer sikeres véradást tudhat maga mögött, és a jövőben is rendszeresen szervez véradásokat országszerte a biztonságos vérellátásért. A Magyar Vöröskereszt idén is követi a véradókat a nagyobb fesztiválokra (VOLT, EFOTT, Művészetek Völgye) és nyaralóhelyekre, valamint hamarosan nyereményjátékot is indít, amely szintén azt a célt szolgálja, hogy növeljék a véradók számát és megköszönjék az önkéntesség e formáját.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-10-03 09:09:44
Több nagybank csökkentette az elmúlt hetekben a kamatait, így a lakáshiteleknél egyre több ajánlatot találhatunk 10 százalék alatti kamattal, de van már 8 százaléknál kisebb is. A folytatás azonban göröngyösebbé is válhat – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Nem drága a csapatépítés, ha a dolgozók napi béréhez viszonyítjuk, de nem az étel, az ital és maga az esemény a fontos, hanem az, hogy mit hozunk ki a résztvevőkből. A látens távozóktól az elkerülhető fluktuáción át a jutalmazás-elismerés egyensúlyáig – íme, a recept ahhoz, hogy egy nyelvet beszéljen dolgozó és munkáltató. A következetes, tervszerű vállalati fejlődéshez vezető útról Kalmár Pétert, az [eureka] Consulting & Games alapító-vezérigazgatóját kérdeztük.
Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS