Minél több bajszos kollégát szeretne novemberben a Bridgestone

2018. 11. 06., 12:50

A férfi egészséghónap, a nemzetközi Movember mozgalom idején saját férfi kollégáit is bajusz és szakáll növesztésére ösztönzi a Bridgestone. A vállalat ezzel kívánja felhívni több mint 1000 férfi munkatársa és általában a férfiak figyelmét a prosztatarák-szűrés és a prevenció fontosságára.

Novemberben a férfiak egészségére figyel a világ. Az Ausztráliából indult Movember mozgalom arra ösztönzi a férfiakat, hogy ebben a hónapban ne borotválkozzanak. Növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára.

A köztudatban az él, hogy a prosztatarák elsősorban az idősebb férfiak betegsége, miközben kevéssé ismert tény, hogy a negyven év fölötti férfiak körében előforduló rosszindulatú megbetegedések egytizede a prosztatát érinti és e kor felett megsokszorozódik az esélye ezen betegség kialakulásának.

A prosztatát érintő daganatok ráadásul sokszor tünetmentesek és nem okoznak panaszt, ami miatt későn derül fény a betegségre, ezzel Magyarországon évente mintegy 1.300 férfi halálát okozva a 4.000 diagnosztizált esetből, a Semmelweis Egyetem adatai szerint.

„Mi, férfiak ügyesek, bátrak és erősek vagyunk a mindennapi munka során, sajnos azonban ritkán, sokszor pedig már csak akkor keressük fel orvosunkat, ha baj van” – mondta Erényi Gergely, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. HR vezetője. „A prosztatarák komoly betegség, ezért Movember kampányunkkal a megelőzés és a rendszeres szűrővizsgálat fontosságára szeretnénk felhívni férfi kollégáink és Tatabánya férfi lakosságának a figyelmét” – tette hozzá.

Az idejében felismert prosztatát érintő daganat, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhető. A megelőzés és a korai felismerés egyik legfontosabb eszköze a PSA vizsgálat, amely 2 csepp vérből és néhány perc alatt mutatja ki a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket.

A Movember keretében a Bridgestone ingyenes PSA szint mérést és edukációs programokat szervez több mint ezer férfi munkatársa számára, akiket emellett közös bajusz- és szakállnövesztésre valamint bajusz-szépségversenyre is invitál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS