Noha a munkáltatók többsége idén is megtartotta az előző évben kínált cafeteria-elemeket, az adóelőnye miatt kiemelt helyzetbe került SZÉP-kártya, illetve a pénzkifizetés teszi ki a teljes cafeteria-juttatások 94 százalékát – derül ki a BDO Magyarország adataiból.
A felmérés ezer munkavállaló idei választásait összegzi, ők valamennyien a BDO cafeteria-tanácsadási szolgáltatását igénybe vevő vállalatok alkalmazottai. Bár az adatok országos szinten nem tekinthetők reprezentatívnak, azokból számos fontos következtetés leszűrhető.
„A korábbi sokszínű cafeteria-palettán ma egyértelműen a SZÉP-kártya és a pénzkifizetés a két domináns elem – magyarázza Kis-Makár Andrea, a BDO Magyarország vezető cafeteria tanácsadója. – Ennek ellenére a vállalatok többsége a következő évben sem tervezi cafeteria-rendszerének átalakítását, racionalizálását. Ők ezzel azt kívánják üzenni munkavállalóik felé, hogy ezentúl sem kívánják korlátozni az ő választási lehetőségeiket.”
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.