Három területen, három partnerrel erősít a Deloitte

2020. 06. 03., 17:30

Június 1-től három új partnerrel bővült a Deloitte Magyarország vezetősége. Dr. Baranyi Gábor az adó- és jogi osztályt, Józan Bálint a könyvvizsgálati üzletágat, Márton Albert pedig a pénzügyi tanácsadási területet erősíti tovább új pozíciójában.

„A Deloitte növekedési stratégiája változatlan: folyamatosan bővítjük szolgáltatási területeinket, annak érdekében, hogy teljes körű tanácsadási szolgáltatással és jövőbe mutató technológiákkal tudjuk segíteni ügyfeleinket, hogy sikerrel birkózzanak meg akár a nehezebb időszakokban felmerülő kihívásokkal is. Meggyőződésem, hogy a három különböző területen újonnan partneri státuszt szerzett kollégánk munkája nagyban hozzájárul ezen célunk eléréséhez” – mondta Fülöp András, a Deloitte Magyarország elnök-vezérigazgatója.

Dr. Baranyi Gábor 2007-ben pályakezdőként csatlakozott a Deloitte adó osztályához. Nemzetközi adózási területen szerzett széles körű tapasztalatot, majd később a Deloitte Private üzletág kiépítését segítette. 2018-tól vezeti a magánszemélyek adózásával foglalkozó osztályt, emellett a Deloitte közelmúltban létrehozott agrár- és élelmiszeripari csoportjának irányítása is hozzá tartozik.

Józan Bálint 15 éve csatlakozott a Deloitte-hoz könyvvizsgálóként. Karrierje során jellemzően termelő-kereskedő cégekkel és ingatlanpiaci szereplőkkel foglalkozott. Számos speciális könyvvizsgálati munkában vett részt, többek között tőzsdei részvénykibocsátásokban. Bálint szerepet vállalt a Deloitte debreceni irodájának megalapításában és annak vezetésében, illetve az audit üzletág talent stratégiájának kialakításában is.

Márton Albert közel 15 éves tapasztalattal rendelkezik pénzügyi tanácsadási területen, pályafutását még gyakornokként kezdte a Deloitte-nál. Fő fókuszterülete a pénzügyi szektor és a portfólió-tanácsadási szolgáltatások. Az elmúlt évek során számos vállalati pénzügyi, vállalatértékeléssel, pénzügyi modellezéssel, illetve hitelportfóliókkal kapcsolatos értékelési és tranzakciós tanácsadási projektet irányított Magyarországon és Közép-Kelet-Európában, elsősorban banki ügyfelek számára.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 02., 10:15
A bankok többsége nem várt egy percet sem, már január első napján meghirdette a maga munkáshitelét. A feltételek a jogszabályi kötöttségek miatt ugyan hasonlóak, de találni jelentős különbségeket az elvárásokban, és máris megjelent az első olyan ajánlat, amiben 100 ezer forint extra jóváírással csábítják a fiatal ügyfeleket a hitelfelvételre – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2025. 01. 03., 17:05
A kulturális, művészeti, tudományos, oktatási, szórakoztatási, sport- vagy más hasonló eseményekre, rendezvényekre, például kiállításokra, vásárokra és bemutatókra belépést biztosító és egyéb, járulékos szolgáltatások teljesítési helye főszabály szerint az esemény, rendezvény megrendezésének helyszíne – hívja fel a figyelmet a NAV.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS