Nyáron legszívesebben rosét isznak a közösségi média használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, és átlagosan 3-4 dl bort fogyasztanak.
A nyári borfogyasztási szokásokat vizsgálta a Twickel Szőlőbirtok a közösségi média felhasználók körében – írja a Gusto.
A nem reprezentatív, online, országos kutatás eredményei azt mutatják, hogy a Facebookot használó magyarok majdnem fele a nagy melegben legszívesebben rosét fogyaszt, egyharmaduk vöröset, és csak minden ötödik ember választja a fehérbort.
A válaszadók nyáron az édes borokat részesítik előnyben (29,2 százalék) vagy a félszárazat (28,3 százalék), és csak ezután következik a száraz (21,5 százalék) és a félédes (21 százalék).
Idei legnagyobb vörösborélményem nem valami flancos és drága nagybor, hanem a Mumus.
2024. szeptember 16. és 20. között tartják Bécsben a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség közgyűlésének 68., éves rendes ülését, amelyet követően 17–18-án tudományos fórumot is tartanak az élelmezésbiztonságról.