Megújul a Rézangyal pálinka márka

2019. 04. 17., 10:00

A fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen a pálinkapiac prémiumizálódására utalnak. A közel 12 éve piacra lépett Rézangyal is ebbe az irányba vezeti a márkát. Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza a teljes termékportfóliót is frissíti.

A Rézangyal nem kisebb célt tűzött ki indulásakor, mint a hazai pálinkakultúra megteremtését, ráadásul olyan környezetben, ahol a kereskedelmi forgalomban értékesített pálinka jókora része még csak meg sem közelítette a manapság elvárt színvonalat.

Fogyasztói igényekre szabott karakterével, állandó és magas minőségével, széles termékportfóliójával, továbbá a kiváló ár-érték arányával a Rézangyal mára Magyarország legismertebb pálinka márkájává vált.

A Rézangyal több mint 15  különböző itallal van jelen a piacon, amelyek mindegyike utánozhatatlan karakterű, kifinomult ízlést tükröz.

„Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat” – hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket.

Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a Rézangyal pincéiben a blendmester összeadja, más néven: házasítja.

Mindez Magyarország talán legszigorúbb ellenőrzési és szabályozási folyamatai, valamint szakmai szempontjai szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.

Idén több jelentős lépés is várható a Rézangyaltól, amelyek közül legelső a jelenlegi kollekció frissítése. Ez mind a csomagolásban, mind az elérhető termékportfólióban megmutatkozik: a jól ismert pálinkák vadonatúj címkéket kapnak, a választékból kiesik néhány periférikus gyümölcs, miközben a márka egyik húzóíze, a Mézes ágyas meggy a mai ízléseknek megfelelő, frissülő ízvilágot-ízkaraktert kap.

„Idén alapos tervezési folyamat gyümölcse érik be. Olyan előkészített átalakulásnak vágunk neki, amelynek első lépése a közismert üvegek új köntösbe bújtatása” – mondja Haász Dömötör, a Rézangyal brand menedzsere.

A szakember szerint a fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen elmozdulást mutatnak a prémium irányba, ezért miközben a jelenlegi termékportfóliót frissítik, a második negyedévben még izgalmasabb változásoknak néznek elébe.

A brand menedzser hangsúlyozza: „nem pusztán olyan kategóriába lépünk be, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának az élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS