Megújul a Rézangyal pálinka márka

2019. 04. 17., 10:00

A fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen a pálinkapiac prémiumizálódására utalnak. A közel 12 éve piacra lépett Rézangyal is ebbe az irányba vezeti a márkát. Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza a teljes termékportfóliót is frissíti.

A Rézangyal nem kisebb célt tűzött ki indulásakor, mint a hazai pálinkakultúra megteremtését, ráadásul olyan környezetben, ahol a kereskedelmi forgalomban értékesített pálinka jókora része még csak meg sem közelítette a manapság elvárt színvonalat.

Fogyasztói igényekre szabott karakterével, állandó és magas minőségével, széles termékportfóliójával, továbbá a kiváló ár-érték arányával a Rézangyal mára Magyarország legismertebb pálinka márkájává vált.

A Rézangyal több mint 15  különböző itallal van jelen a piacon, amelyek mindegyike utánozhatatlan karakterű, kifinomult ízlést tükröz.

„Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat” – hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket.

Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a Rézangyal pincéiben a blendmester összeadja, más néven: házasítja.

Mindez Magyarország talán legszigorúbb ellenőrzési és szabályozási folyamatai, valamint szakmai szempontjai szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.

Idén több jelentős lépés is várható a Rézangyaltól, amelyek közül legelső a jelenlegi kollekció frissítése. Ez mind a csomagolásban, mind az elérhető termékportfólióban megmutatkozik: a jól ismert pálinkák vadonatúj címkéket kapnak, a választékból kiesik néhány periférikus gyümölcs, miközben a márka egyik húzóíze, a Mézes ágyas meggy a mai ízléseknek megfelelő, frissülő ízvilágot-ízkaraktert kap.

„Idén alapos tervezési folyamat gyümölcse érik be. Olyan előkészített átalakulásnak vágunk neki, amelynek első lépése a közismert üvegek új köntösbe bújtatása” – mondja Haász Dömötör, a Rézangyal brand menedzsere.

A szakember szerint a fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen elmozdulást mutatnak a prémium irányba, ezért miközben a jelenlegi termékportfóliót frissítik, a második negyedévben még izgalmasabb változásoknak néznek elébe.

A brand menedzser hangsúlyozza: „nem pusztán olyan kategóriába lépünk be, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának az élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-24 12:10:00
A világ legnagyobb elektromos autógyártójának számító, kínai BYD szegedi óriásberuházásával immár véglegessé vált, hogy hazánk hosszú idő óta először nem kullogni fog az események után, hanem diktálni fogja egy nagy globális technológiai forradalom tempóját – mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a vállalat február 23-i autóátadó ünnepségén.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS