Megújul a Rézangyal pálinka márka

2019. 04. 17., 10:00

A fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen a pálinkapiac prémiumizálódására utalnak. A közel 12 éve piacra lépett Rézangyal is ebbe az irányba vezeti a márkát. Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza a teljes termékportfóliót is frissíti.

A Rézangyal nem kisebb célt tűzött ki indulásakor, mint a hazai pálinkakultúra megteremtését, ráadásul olyan környezetben, ahol a kereskedelmi forgalomban értékesített pálinka jókora része még csak meg sem közelítette a manapság elvárt színvonalat.

Fogyasztói igényekre szabott karakterével, állandó és magas minőségével, széles termékportfóliójával, továbbá a kiváló ár-érték arányával a Rézangyal mára Magyarország legismertebb pálinka márkájává vált.

A Rézangyal több mint 15  különböző itallal van jelen a piacon, amelyek mindegyike utánozhatatlan karakterű, kifinomult ízlést tükröz.

„Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat” – hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket.

Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a Rézangyal pincéiben a blendmester összeadja, más néven: házasítja.

Mindez Magyarország talán legszigorúbb ellenőrzési és szabályozási folyamatai, valamint szakmai szempontjai szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.

Idén több jelentős lépés is várható a Rézangyaltól, amelyek közül legelső a jelenlegi kollekció frissítése. Ez mind a csomagolásban, mind az elérhető termékportfólióban megmutatkozik: a jól ismert pálinkák vadonatúj címkéket kapnak, a választékból kiesik néhány periférikus gyümölcs, miközben a márka egyik húzóíze, a Mézes ágyas meggy a mai ízléseknek megfelelő, frissülő ízvilágot-ízkaraktert kap.

„Idén alapos tervezési folyamat gyümölcse érik be. Olyan előkészített átalakulásnak vágunk neki, amelynek első lépése a közismert üvegek új köntösbe bújtatása” – mondja Haász Dömötör, a Rézangyal brand menedzsere.

A szakember szerint a fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen elmozdulást mutatnak a prémium irányba, ezért miközben a jelenlegi termékportfóliót frissítik, a második negyedévben még izgalmasabb változásoknak néznek elébe.

A brand menedzser hangsúlyozza: „nem pusztán olyan kategóriába lépünk be, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának az élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-09-21 20:21:00
A debreceni lakáspiacon is jellemző a túlkínálat és a csökkenő forgalom, ezért a ténylegesen fizetni tudó vevők határozzák meg a piacot, azok az eladók tudják sikeresen értékesíteni a lakásukat, akik hajlandók az alkura, amely jelenleg elérheti akár a 10–15 százalékot is – mondta el Dupka Melinda, a Melinda Ingatlan tulajdonosa az ingatlan.com-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS