A 22 magyar borvidéket bemutató rövidfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum.
Az első, Tokaji borvidéket prezentáló videó december 11-én debütált a Wines of Hungary – Personally Facebook és Instagram oldalán, illetve az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján – írja a Gusto.
Az angol feliratos filmek elsősorban a nemzetközi közönségnek készültek, a cél vélhetően az exportpiac fellendítése.
Az egyes részek kéthetente követik egymást, melyekben három bortermelő mutatja be saját borvidékét és borászatát, a szőlőtermesztési és borkészítési trendeket, a helyi adottságokat, technológiákat.
A rövidfilmek műsorvezetője Szik Mátyás háromszoros Magyar Sommelier Bajnok, a szakma egyik ismert arca, aki a hozzáértő kérdések mellett, az egyes epizódok végén bor-ételpárosításokat is bemutat.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.