Itt találod az összes cikket a „zöld marketing” témában!
A vásárlásnál egyre vonzóbb hívószó a fenntarthatóság és környezettudatoság, amit a vállalkozások ún. „zöld állításokkal” igyekeznek közvetíteni a fogyasztók felé. Kérdés azonban, hogy minden zöld-e, ami annak látszik.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közzétette „Zöld marketing” tájékoztatóját, mely a vállalkozásokat támogatja a környezetbarát jellegre és fenntarthatóságra vonatkozó, megfelelő reklámgyakorlat kialakításában.
A Disznókő 2021-es Visus Hárslevelűje olyan együttműködés eredménye, melynek köszönhetően a borrajongók nemcsak egy különleges bort élvezhetnek, de ezzel egyidejűleg jótékony célt is támogatnak.
A felvonulási terület újabb létesítményei kapták meg az Országos Atomenergia Hivatal (OAH) építési engedélyét.