Itt találod az összes cikket a „elektromobilitás” témában!
Az évtized elejéhez képest már hétszer több, 57 ezer tisztán elektromos hajtású gépkocsi közlekedik Magyarországon.
A Schaefflernek Magyarországon két gyára van – Szombathelyen és Debrecenben –, értékesítési központja Budapesten működik.
A gyorstöltő megoldásokat fejlesztő cég elérte, hogy a Lotus új autója akár egy gyors kávészünet alatt teljesen feltölthető legyen. Az eredmény korszakalkotó, mert a hosszú töltési idő máig az egyik legkomolyabb érv az e-mobilitás piacképességével szemben.
Tanulmányt készíttetett a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) az elektromobilitás szabályozásáról, hogy megvizsgálja az e-roaming bevezethetőségét, illetve feltárja az elektromobilitási piac támogatásának szabályozási lehetőségeit.
Jelentős léptékkel halad az alpesi ország a klímasemleges tömegközlekedés fele: a közeljövőben két nagyvárosban is komoly fejlesztések indulnak az elektromobilitás terén a Siemens segítségével.
Változtak az elektromobilitás ösztönzési rendszer feltételei, így mostantól a lakosság szélesebb köre juthat elektromos autóhoz állami támogatással. A Budapest Bank autófinanszírozási üzletágának adatai alapján már évek óta növekszik az igény az alternatív hajtásláncú autók iránti kereslet.
Stratégiai megállapodást kötött a Mercarius Flottakezelő Kft. és az NKM Nemzeti Közművek Zrt. elektromobilitással foglalkozó leányvállalata, az NKM Mobilitás Kft.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.