Itt találod az összes cikket a „elektromobilitás” témában!
Az évtized elejéhez képest már hétszer több, 57 ezer tisztán elektromos hajtású gépkocsi közlekedik Magyarországon.
A Schaefflernek Magyarországon két gyára van – Szombathelyen és Debrecenben –, értékesítési központja Budapesten működik.
A gyorstöltő megoldásokat fejlesztő cég elérte, hogy a Lotus új autója akár egy gyors kávészünet alatt teljesen feltölthető legyen. Az eredmény korszakalkotó, mert a hosszú töltési idő máig az egyik legkomolyabb érv az e-mobilitás piacképességével szemben.
Tanulmányt készíttetett a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) az elektromobilitás szabályozásáról, hogy megvizsgálja az e-roaming bevezethetőségét, illetve feltárja az elektromobilitási piac támogatásának szabályozási lehetőségeit.
Jelentős léptékkel halad az alpesi ország a klímasemleges tömegközlekedés fele: a közeljövőben két nagyvárosban is komoly fejlesztések indulnak az elektromobilitás terén a Siemens segítségével.
Változtak az elektromobilitás ösztönzési rendszer feltételei, így mostantól a lakosság szélesebb köre juthat elektromos autóhoz állami támogatással. A Budapest Bank autófinanszírozási üzletágának adatai alapján már évek óta növekszik az igény az alternatív hajtásláncú autók iránti kereslet.
Stratégiai megállapodást kötött a Mercarius Flottakezelő Kft. és az NKM Nemzeti Közművek Zrt. elektromobilitással foglalkozó leányvállalata, az NKM Mobilitás Kft.
A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség és az ukrán hatóságok tájékoztatása alapján az elmúlt két hónapban sem csökkent az ukrán energia-infrastruktúrát ért támadások száma. A támadások közvetlenül nem érintik az ukrajnai atomerőművek nukleáris biztonságát, azonban megzavarhatják működésüket.