Daniella Villamosság

Itt találod az összes cikket a „Daniella Villamosság” témában!

Mentorprogram a jövő szakembereinek a Talentum alapítványnál

Mentorprogram a jövő szakembereinek a Talentum alapítványnál

A kétszeres Magyar Brands és Business Superbrands díjas Daniella Villamosság idén útjára indította Talentum névre keresztelt alapítványát.
2021. 10. 27., 18:00
Zöld otthon a jövő

Elemzések szerint 15 év múlva az energiafogyasztásunk 80 százaléka zöld energiából kerül előállításra. 2050-re a becsült energiafogyasztás a jelenlegi 3-szorosára nő majd, amelynek az előrejelzések szerint 20 százalékát napenergia fogja biztosítani. Egyre több állami támogatási program segíti a családok életét az energiatakarékos „zöld otthonok” irányába terelni.

2021. 04. 13., 10:45
Ezt az 5 villamossági felújítást célszerű elvégezni az állami támogatásból

A 2021. január 1-jétől induló állami támogatási program minden eddiginél kedvezőbb feltételeket kínál a családoknak a lakásfelújításra. Hadnagy Ernővel, a Daniella Villamosság ügyvezetőjével összegyűjtöttük azt az öt villamossági jellegű felújítást, amelynek elvégzését érdemes átgondolni, és amelyek az állami támogatásnak köszönhetően most 50 százalékos kedvezménnyel valósíthatók meg.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS