A Mapfre, az Union és az Allianz az év utasbiztosítói

2019. 05. 27., 16:02

Az utasbiztosítások több mint 40 százalékát a három nyári hónapban kötik az ügyfelek, Az utazási főszezon kezdete előtt a Netrisk.hu hétfő délelőtt díjátadó eseményen tette közzé, hogy az előző évben mely biztosítók termékei kapták a legkedvezőbb értékelést az ügyfelektől.

Az Év Utasbiztosítója 2018 ügyfélszavazás nyertesei:

  • Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
  • Allianz Hungária Biztosító Zrt.

A legnagyobb biztosításközvetítő portál néhány éve bevezetett utasbiztosítás-értékelési rendszerén keresztül az ügyfelek egy kérdőíven tudják véleményezni az általuk választott utasbiztosítási terméket a vásárlástól az esetleges kárrendezésig. Az Év Utasbiztosítója Díjat több mint 100 ezer utasbiztosítás tavalyi közvetítése során beérkező értékelések alapján ítélte oda immár harmadik alkalommal a Netrisk.hu.

„Nem csupán a díjazott biztosítók, hanem az egész szektor számára örvendetes tény, hogy az ügyfelek körében évről évre egyre pozitívabb az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélése – mutat rá Sebestyén László, a Netrisk.hu ügyvezető igazgatója. – Az 5-ös skálán kiugróan magas, 4,77 pont lett az értékelések átlaga, ami érezhetően magasabb a szintén jó megítélést mutató 2016-os 4,58, illetve a 2017-es 4,71 pontos értéknél is.”

Az értékeléseket mind olyan ügyfelek szolgáltatták, akik meg is kötötték az utasbiztosítást. Fontos azonban látni, hogy bár az utasbiztosítási piac évről évre folyamatosan bővül, az utasbiztosításokkal fedezett külföldi utak aránya továbbra is csak 50 százalék körül mozog, ami azt mutatja, hogy bőven van még tér a további fejlődésre.

A portál által tavaly közvetített utasbiztosítások esetében a megjelölt utazási célok közül a leggyakoribbak a városlátogatások (38 százalék), a tengerparti nyaralások (25 százalék) és a síelések (12 százalék) voltak.

A megjelölt célpontok háromnegyedét hat ország alkotja: a legtöbben Ausztriába (30 százalék) és Horvátországba (24 százalék) utaznak, őket követi Görögország (7 százalék), illetve Anglia, Franciaország és Csehország (5–5–5 százalék) Bár a legtöbben gépkocsival (42 százalék) közelítették meg a kiválasztott úticélt, a repülőgépes utak aránya (37 százalék) mostanra immár csaknem utolérte azt. A biztosított külföldi utak átlagos hossza 7 nap volt.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-14 05:14:00
A munkaadók többsége bizakodó a jövő évvel kapcsolatban, gazdasági stabilizálódásra számítanak, és a vállalat létszámát tekintve is többen kalkulálnak bővüléssel, mint ahányan csökkenéssel. Minden második cég tervez béremelést, a cafeteria keretösszegét pedig minden ötödik emelné jövőre – derül ki a Profession.hu szeptemberi felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS