A Mapfre, az Union és az Allianz az év utasbiztosítói

2019. 05. 27., 16:02

Az utasbiztosítások több mint 40 százalékát a három nyári hónapban kötik az ügyfelek, Az utazási főszezon kezdete előtt a Netrisk.hu hétfő délelőtt díjátadó eseményen tette közzé, hogy az előző évben mely biztosítók termékei kapták a legkedvezőbb értékelést az ügyfelektől.

Az Év Utasbiztosítója 2018 ügyfélszavazás nyertesei:

  • Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
  • Allianz Hungária Biztosító Zrt.

A legnagyobb biztosításközvetítő portál néhány éve bevezetett utasbiztosítás-értékelési rendszerén keresztül az ügyfelek egy kérdőíven tudják véleményezni az általuk választott utasbiztosítási terméket a vásárlástól az esetleges kárrendezésig. Az Év Utasbiztosítója Díjat több mint 100 ezer utasbiztosítás tavalyi közvetítése során beérkező értékelések alapján ítélte oda immár harmadik alkalommal a Netrisk.hu.

„Nem csupán a díjazott biztosítók, hanem az egész szektor számára örvendetes tény, hogy az ügyfelek körében évről évre egyre pozitívabb az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélése – mutat rá Sebestyén László, a Netrisk.hu ügyvezető igazgatója. – Az 5-ös skálán kiugróan magas, 4,77 pont lett az értékelések átlaga, ami érezhetően magasabb a szintén jó megítélést mutató 2016-os 4,58, illetve a 2017-es 4,71 pontos értéknél is.”

Az értékeléseket mind olyan ügyfelek szolgáltatták, akik meg is kötötték az utasbiztosítást. Fontos azonban látni, hogy bár az utasbiztosítási piac évről évre folyamatosan bővül, az utasbiztosításokkal fedezett külföldi utak aránya továbbra is csak 50 százalék körül mozog, ami azt mutatja, hogy bőven van még tér a további fejlődésre.

A portál által tavaly közvetített utasbiztosítások esetében a megjelölt utazási célok közül a leggyakoribbak a városlátogatások (38 százalék), a tengerparti nyaralások (25 százalék) és a síelések (12 százalék) voltak.

A megjelölt célpontok háromnegyedét hat ország alkotja: a legtöbben Ausztriába (30 százalék) és Horvátországba (24 százalék) utaznak, őket követi Görögország (7 százalék), illetve Anglia, Franciaország és Csehország (5–5–5 százalék) Bár a legtöbben gépkocsival (42 százalék) közelítették meg a kiválasztott úticélt, a repülőgépes utak aránya (37 százalék) mostanra immár csaknem utolérte azt. A biztosított külföldi utak átlagos hossza 7 nap volt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-06-10 08:13:00
A 2013 óta futó kezdeményezés elsősorban bértámogatással ösztönzi a középiskolások, egyetemisták vakációs foglalkoztatását, ami érdemben segíti elő a fiatalok munkatapasztalat szerzését. Idén nyáron 3,5 milliárd forintos keretösszegre pályázhatnak a jogosultak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Megkerülhetetlen cukrászlegendák, a csoki iránti szerelemből született friss kisvállalkozások, ékszerdobozhoz hasonlító helyiségek és nagypolgári miliő.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS