Tóth Zoltán: A TRM Pro Kft. mindvégig megőrizte stabilitását

Tóth Zoltán: A TRM Pro Kft. mindvégig megőrizte stabilitását
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 02. 08., 09:02

A belső képzéseket, oktatásokat és a szervezetfejlesztést olyan területeknek látom, ahol minden egyes elköltött forint többszörösen megtérül – mondta az Üzletemnek Tóth Zoltán, a TRM Pro Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

CÉGES LEGEK sorozatunk 19. cikkében a TRM Pro Kft. legjeit Tóth Zoltán, a cég tulajdonos-ügyvezetője osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

Számomra az, hogy sosem szabad figyelmen kívül hagyni a külső tényezőket. Bármikor történhetnek meglepő események a piacon, amik teljesen felborítják az addigi, sztenderdnek gondolt folyamatokat. Tavaly ilyen volt a vártnál is nagyobb méreteket öltő alapanyaghiány, valamint az ezzel párhuzamosan jelentkező extrém áremelkedés, amely bizonyos esetekben duplázódást jelentett. Ugyanakkor büszke vagyok arra, hogy a drasztikusan megváltozó külső körülmények közepette tudtuk úgy alakítani az általunk befolyásolható tényezőket, hogy mindvégig megőriztük stabilitásunkat.

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Dinamikusan növekvő cég vagyunk, és mint ilyen, a legnagyobb kihívás, hogy a szervezettségünk is „le tudja követni” a volumeneink bővülését. Az egész év során nagy hangsúlyt fektetünk majd a szervezetfejlesztésre, hogy jövő ilyenkor nyugodtan kijelenthessem: ismét nagyot léptünk előre folyamataink harmonizálásában.

Az előttünk álló év LEGFONTOSABB célkitűzése:

A saját gyártású ZENSTEEL® brandünk neve mostanra egyre többeknek cseng ismerősen az építőiparban és a lakosság körében is, de mindig van feljebb. Deklarált célunk a márka még szélesebb körű megismertetése a piacon.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

Kettőt is kiemelnék. Hatalmas mérföldkövet jelentett, amikor az azóta is ismert és hozzánk tartozó LemezOutlet-ben 2016-ban elindítottuk a saját gyártást. Trapézlemezeink, cserepes lemezeink azóta is házon belül készülnek, azóta Gyermelyen is, folyamatosan korszerűsödő miliőben. Illetve, talán nem kell sokat bizonygatnom, mennyire fontos mozzanat egy cég életében, ha a menedzsmentet egy igazán értékes, megbízható taggal tudja bővíteni, így mindenképp említést érdemel a pillanat, amikor Graffits Tamás kollégánk, barátunk csatlakozott hozzánk.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Egy beszállítói csalás, amelynek a miénk mellett több másik vállalkozás és maga a beszállító cég is áldozatul esett, utóbbi vállalat egyik alkalmazottja miatt. Szerencsére a történtek nem nyomták rá a bélyegét erre az egyébként gyümölcsöző kapcsolatra, a beszállító azóta is kifejezetten jó partnerünk.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

Körülbelül egy évvel ezelőtt egy radikális átalakításba kezdtünk, amely cégünk működésének minden stratégiai fontosságú területét érintette. A változás részeként én magam és tulajdonostársam, Máté János is minden eddiginél nagyobb elánnal vetettük bele magunkat folyamataink optimalizálásába, amelynek már most vannak látható eredményei a partnereinkkel való hosszútávú, gördülékeny együttműködésekben.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

A sok év óta tartó, folyamatos prosperálás eredményeként elérkeztünk arra a pontra, hogy meglévő rendszerünk már nem tudja elég hatékonyan támogatni az optimális döntések meghozatalát, a folyamatok ellenőrzését, és egyáltalán, a releváns információk begyűjtését. Éppen ezért a 2022-es év egyik nagy feladata lesz egy minden eddiginél korszerűbb ERP-rendszer bevezetése.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A gyermelyi telephelyünk 2020-as megvásárlása és gyártásra alkalmassá tétele kívánkozik az első helyre. Akkor az egy féléves projekt volt bontással, átfogó korszerűsítéssel és a legmodernebb elvárásoknak megfelelő berendezések telepítésével.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Az egyik hangsúlyos irány a termelési folyamatok automatizálása, amely egyszerre biztosítja a nagyfokú termelékenységet, valamint növeli a stabilitást napjaink jól ismert munkaerőpiaci realitásai közepette. Ezen kívül a belső képzéseket, oktatásokat és a szervezetfejlesztést is olyan területeknek látom, ahol minden egyes elköltött forint többszörösen megtérül.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Talán kissé meglepő, de mi nem akarjuk „legyőzni” a legfőbb riválisainkat: inkább tanulni szeretnénk tőlük, és adott esetben akár együttműködni. A trapézlemez- vagy épp cserepeslemez-gyártás szegmensében jelenleg semmi sem indokolja a magyar szereplők egymás elleni harcát, inkább a hazai piac közös megerősítése kell legyen a célunk!

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

Korábban már utaltam a munkaerőpiaci helyzetre, így, azt hiszem, most sem ér váratlanul senkit, ha azt válaszolom: ez idő tájt a megfelelő szakemberek megtalálását látjuk a legnagyobb akadálynak – főként, hogy a TRM Pro Kft. által támasztott, magas szakmai elvárásokból nem adunk alább, hiszen többek közt ez az, amiről partnereink ismernek minket.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS