Csak 18 éven felülieknek! Januártól megújult a Kozel!

2019. 02. 07., 08:00

A világban zajló sörforradalom alaposan átformálta a magyar fogyasztók ízlését is. Hódítanak a változatos ízű, magas minőségű sörök. Erre reagálva a világon a legnagyobb mennyiségben értékesített cseh márka, a Kozel idén januártól megújult.

Sörforradalom tört ki az elmúlt néhány évben a világon. A fogyasztók megkedvelték a változatos ízeket, a magas minőségű termékeket, fontosnak tartják az italok származási helyét is. A cseh sörök egyértelműen ennek a nyertesei, hiszen minden ponton megfelelnek a megváltozott igényeknek.

A fogyasztók készek több pénzt áldozni a minőségi termékekre, így a cseh főzdék javarészt prémium és szuperprémium kategóriájú termékei sikeresen hódítanak a piacon. A különféle cseh sör márkák közül a Kozel számít a legtöbbet vásárolt márkának Csehországban és az egész világon. Népszerűségét jól mutatja, hogy több mint 100 cseh és nemzetközi szakmai elismerés tulajdonosa.

Volt már az Év Cseh Söre, több érmet is elhozott a World Beer Awards-on, de nyert például Ausztrál Nemzetközi Sör Díjat is.

A magyar vásárlók is nyitottak arra, hogy új termékeket próbáljanak ki, nálunk is előnyben részesítik a gazdagabb ízvilágú prémium és minőségi söröket. A világ más részeihez hasonlóan a cseh sörök rendkívül népszerűek Magyarországon is, piaci részesedésük egyre nagyobb.

Kedveltségüknek elsősorban az az oka, hogy megtestesítik a kiváló minőséget, valamint a legszebb sörfőzési hagyományokat. A gazdagabb ízvilágú sörök iránt mutatkozó keresletre reagálva a Dreher Sörgyárak úgy döntött, hogy 2019. januárjától Magyarországon is piacra dobja a Kozel Premium lager sörét, váltva a Kozel svetly-t.

A vállalat stratégiájának egyik sarokköve a prémiumportfólió bővítése, amelynek fontos lépése a Kozel márka megújítása és prémium kategóriába emelése.

Az új recept piacra kerülését a megváltozott csomagolás is jelzi. A palackokra és a dobozokra „Új recept, gazdagabb ízvilág!" feliratú, piros színű címke kerül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS