Bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group

2020. 02. 25., 19:45

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

A Budapesten és San Diego-ban is irodát működtető Stylers Group sikerreceptje egyszerű: komplex informatikai megoldásokat nyújtanak, folyamatosan a szakma élvonalában járnak és tudatosan keresik a kihívásokat, így mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járnak. Magyarországon együtt dolgoznak például a Cofidis-szel, a KPMG-vel és az ELMÜ-vel, leginkább nagyvállalati szoftverek (CRM; ERP; Intranet stb.) fejlesztésével, valamint mesterséges intelligencia alapú és oktatási szoftverekkel foglalkoznak.

A cégcsoport 2019-es árbevétele az amerikai piacon közel 300 millió forint volt, melyet többek között az Oprah Winfrey és Deepak Chopra cégei számára fejlesztett informatikai megoldásokkal értek el, de több digitális ügynökséget is partnereik között tudhatnak.

„Nagyon örülünk annak, hogy komoly sikereket könyvelhetünk el az Egyesült Államokban, és egyre több ügyfél szavaz nekünk bizalmat ezen a rendkívül kiélezett piacon. Az üzleti eredmények mellett azonban más területeken is profitálunk a kint szerzett tapasztalatokból. A pezsgő techközösség tagjaként naprakészen követhetjük a trendeket, sőt, mi magunk is alakíthatjuk a jövő informatikai megoldásait. Ennek felbecsülhetetlen értéke van, legfőképp a magyar piacon, hiszen ezt a tudást azonnal a hazai ügyfeleink javára fordíthatjuk” – hívta fel a figyelmet Gönczy Gábor, a Stylers Group vezérigazgatója-tulajdonosa.

Learn IT, work IT, love IT – közösségben könnyebb

A cégcsoport alapító tagja a San Diego Tech Hub-nak, amelyet 2018 decemberében hoztak létre azzal a céllal, hogy közösségbe szervezze a környékbeli IT-szakembereket. Az előadásokat és csapatépítőket ma már többszáz résztvevő látogatja, a közösség pedig közel 3000 fősre bővült. A programok nagy hangsúlyt fektetnek az IT-irányú átképzésekre, illetve az informatikai terület népszerűsítésére a fiatalabb korosztály körében. A szakmai felelősségvállalás nem csupán a külföldi tevékenységüket jellemzi, 2016-ban hozták létre hazai oktatási intézményüket, a Briaining Hub- ot.

„Olyan gyakorlatorientált képzéseket teszünk elérhetővé, melyekkel a vállalati környezetben is alkalmazható tudással rendelkező, minőségi IT-szakembereket képezhetünk a növekvő piaci igényeknek megfelelően. Nagyon fontosnak tartjuk a szakmai párbeszédet, az oktatást és az információs technológiával kapcsolatos ismeretterjesztést. Igazi digitális forradalom zajlik körülöttünk, ebből pedig minden szereplőnek ki kell vennie a maga részét, aki ezen a területen képzeli el a jövőjét” – hangsúlyozza Gönczy Gábor.

A Stylers Group 2020-ban is ambiciózus tervekkel fordul az amerikai piac felé: várhatóan tovább bővítik együttműködésüket a médiamogul Oprah Winfrey-vel, betörnének a kinti középvállalati szektorba szolgáltatásaikkal és nagy lehetőséget látnak a digitális termékek subscription (feliratkozás) alapú értékesítésében. Már útjára indult egy újabb innovatív fejlesztésük, ahol a sportteljesítmény növelésével kapcsolatos anyagok érhetőek el „video-on-demand” és digitális coaching szolgáltatásokon keresztül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS