Bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group

2020. 02. 25., 19:45

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

A Budapesten és San Diego-ban is irodát működtető Stylers Group sikerreceptje egyszerű: komplex informatikai megoldásokat nyújtanak, folyamatosan a szakma élvonalában járnak és tudatosan keresik a kihívásokat, így mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járnak. Magyarországon együtt dolgoznak például a Cofidis-szel, a KPMG-vel és az ELMÜ-vel, leginkább nagyvállalati szoftverek (CRM; ERP; Intranet stb.) fejlesztésével, valamint mesterséges intelligencia alapú és oktatási szoftverekkel foglalkoznak.

A cégcsoport 2019-es árbevétele az amerikai piacon közel 300 millió forint volt, melyet többek között az Oprah Winfrey és Deepak Chopra cégei számára fejlesztett informatikai megoldásokkal értek el, de több digitális ügynökséget is partnereik között tudhatnak.

„Nagyon örülünk annak, hogy komoly sikereket könyvelhetünk el az Egyesült Államokban, és egyre több ügyfél szavaz nekünk bizalmat ezen a rendkívül kiélezett piacon. Az üzleti eredmények mellett azonban más területeken is profitálunk a kint szerzett tapasztalatokból. A pezsgő techközösség tagjaként naprakészen követhetjük a trendeket, sőt, mi magunk is alakíthatjuk a jövő informatikai megoldásait. Ennek felbecsülhetetlen értéke van, legfőképp a magyar piacon, hiszen ezt a tudást azonnal a hazai ügyfeleink javára fordíthatjuk” – hívta fel a figyelmet Gönczy Gábor, a Stylers Group vezérigazgatója-tulajdonosa.

Learn IT, work IT, love IT – közösségben könnyebb

A cégcsoport alapító tagja a San Diego Tech Hub-nak, amelyet 2018 decemberében hoztak létre azzal a céllal, hogy közösségbe szervezze a környékbeli IT-szakembereket. Az előadásokat és csapatépítőket ma már többszáz résztvevő látogatja, a közösség pedig közel 3000 fősre bővült. A programok nagy hangsúlyt fektetnek az IT-irányú átképzésekre, illetve az informatikai terület népszerűsítésére a fiatalabb korosztály körében. A szakmai felelősségvállalás nem csupán a külföldi tevékenységüket jellemzi, 2016-ban hozták létre hazai oktatási intézményüket, a Briaining Hub- ot.

„Olyan gyakorlatorientált képzéseket teszünk elérhetővé, melyekkel a vállalati környezetben is alkalmazható tudással rendelkező, minőségi IT-szakembereket képezhetünk a növekvő piaci igényeknek megfelelően. Nagyon fontosnak tartjuk a szakmai párbeszédet, az oktatást és az információs technológiával kapcsolatos ismeretterjesztést. Igazi digitális forradalom zajlik körülöttünk, ebből pedig minden szereplőnek ki kell vennie a maga részét, aki ezen a területen képzeli el a jövőjét” – hangsúlyozza Gönczy Gábor.

A Stylers Group 2020-ban is ambiciózus tervekkel fordul az amerikai piac felé: várhatóan tovább bővítik együttműködésüket a médiamogul Oprah Winfrey-vel, betörnének a kinti középvállalati szektorba szolgáltatásaikkal és nagy lehetőséget látnak a digitális termékek subscription (feliratkozás) alapú értékesítésében. Már útjára indult egy újabb innovatív fejlesztésük, ahol a sportteljesítmény növelésével kapcsolatos anyagok érhetőek el „video-on-demand” és digitális coaching szolgáltatásokon keresztül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS