Idén először országosan versenyt hirdet egyetemistáknak az Auchan. Az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó versenyre olyan nyitott, újító gondolkodású négyfős csapatok jelentkezését várják, akik aktív felsőoktatási hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek, és akik szívesen megtapasztalnák, milyen egy valós munkakörnyezetben felmerülő helyzetre új megoldásokat hozni. A versenyre szeptember 27-ig lehet regisztrálni.
HR képzések és fejlesztések, valamint az online kereskedelem témájában várja az egyetemi hallgatók innovatív megoldásait az Auchan Case Challenge üzleti esetmegoldó verseny zsűrije. A francia nagyvállalat és a Janus Pannonius Közgazdasági Szakkollégium közösen meghirdetett pályázata kiváló lehetőséget kínál a fiataloknak arra, hogy az egyetemen megszerzett tudásukat kamatoztassák, és komoly szakmai kihívást jelentő, komplex területekre hozzanak újításokat.
„Az Auchannál pontosan tudjuk, hogy a feltörekvő generáció szemlélete és újszerű gondolkodásmódja nélkülözhetetlen a kereskedelem fejlődésében. Bár ezek a fiatalok még pályájuk elején járnak, előremutató ötleteikre nagyon kíváncsiak vagyunk” – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.
A döntőbe jutott csapatok összesen 3 millió bizalompontban részesülnek, amelyet szabadon levásárolhatnak az Auchan áruházaiban, a nyerteseket pedig Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója látja vendégül egy vacsorán.
Ezenkívül az Auchan és a Neosys szervezésében egy ötalkalmas karrier coaching tanfolyamon is részt vehetnek. A résztvevőknek a regisztrációjukat és az esettanulmányokat szeptember 27-ig van lehetőségük leadni a verseny hivatalos weboldalán.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.