A szívbeteg gyermekeknek indít gyűjtést az Auchan

2021. 02. 07., 16:00

Harmadszor indít digitális adományozást az Auchan, február 1-je és 28-a között, amely során a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjt, ezúttal is a vásárlói és munkatársai bevonásával. Az Auchan saját fejlesztésű digitális adományozási módszere tavaly debütált, az igazi áttörést a „Támogasd a hősöket” nevű projekt jelentette, amelyet az Országos Mentőszolgálat javára indítottak. Az Auchan adományával együtt több mint 36 millió Bizalompont, azaz több mint 18 millió forint került a mentősökhöz levásárolható Bizalomkártyákon. A módszer sikerességén felbuzdulva idén a tavalyi kampánynak a vásárlók által az egyik legkedveltebb alapítványa részesül majd támogatásban.

Ismét digitális adománygyűjtésbe fog az Auchan. A vállalat immár harmadik alkalommal alkalmazza ezt az újszerű gyűjtési módszert, aminek alapját a hűségségprogramjuk, a Bizalomkártya Program adja. A vásárlók a Bizalomkártya weboldalon a saját pontjaikból egy tetszőleges összeget utalhatnak át a szervezetnek.

Az áruházlánc ezúttal is saját adományával nyitja majd az aktivitást és 10 millió Bizalomponttal hívja csatlakozásra a vásárlóit, akik a saját Bizalompontjaikból jótékonykodhatnak. Ennek az újfajta adományozásnak több előnye is van; egyrészt az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, továbbá pontosan nyomon követhető, hogy hova jut a felajánlás.

A társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és az összefogás kiemelt helyen szerepel az Auchan alapelvei között, a Bizalompontos adományozási akcióval pedig egy olyan hagyományt szeretne megőrizni a vállalat, amelyben a vásárlók és az áruházlánc közösen teremthetnek értéket. Idén a tavalyi első adományozás egyik legnépszerűbb alapítványára, A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványra esett a választásuk. Az 1991 óta működő szervezet célja, hogy segítse a szívbeteg újszülöttek, csecsemők és gyermekek gyógyulását. Olyan készülékeket, műszereket, valamint játékokat vásárolnak, melyek otthonosabbá teszik a gyermekek számára a kórházi körülményeket.

Az Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára is egészségprogramot hirdet, amellyel a szív egészségének megőrzésére szeretnék felhívni a figyelmet. A kollégák különböző online programok közül választhatnak a hét minden napján, mint például bodyart, pilates, funkcionális edzés. A sportos perceket pedig a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének egészségmegőrző tanácsai is kiegészítik, illetve Auchan sajátmárkás termékek is fókuszba kerülnek az egészséges táplálkozás kapcsán. A cél 144 ezer perc közös mozgás elérése, amelyet, ha sikerül teljesíteni, további 144 ezer forint kerül az Alapítvány bizalomkártyájára az Auchan munkatársainak köszönhetően.

„Fantasztikus volt látni, hogy tavaly milyen sokan vettek részt az Auchan adományozásokkal kapcsolatos kezdeményezéseiben. Bízunk benne, hogy A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány érdekében indított februári programunk is ilyen sikeres lesz és vásárlóinkkal közösen bebizonyíthatjuk, hogy együtt mire vagyunk képesek” – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 23., 15:23
Nagy Ferenc Gábor, az NFG Badboys Kft. tulajdonosa reméli, hogy a VOSZ-on belül is sok céghez eljuthatnak, egyre többen ismerik majd meg programjukat és filozófiájukat. A VOSZ Sportvállalkozási Szekciójának új tagjával eddigi eredményeiről és terveiről is beszélgettünk.
2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS