Otthon választhat mozifilmet, és már csak repülnie kell

2019. 01. 21., 18:30

Az Emirates új funkciót vezetett be okostelefonos alkalmazásában, mely lehetővé teszi az utasoknak, hogy testreszabott lejátszási listákat hozzanak létre már utazásuk előtt.

Az ice, az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerének kínálatában több mint 4000 on-demand szórakoztató csatorna szerepel. A gyűjtemény 1000-nél is több játékfilmet tartalmaz – megelőzve minden más légitársaságot -, továbbá népszerű sorozatokat, több tízezer zeneszámot, podcastot és játékot élvezhetnek az utazók.

Sir Tim Clark, az Emirates Airline elnöke elmondta: „Tartva magunkat a „Jobban repülni” ígéretünkhöz, csapatunk azon dolgozik, hogy mindig jobb és jobb, világszínvonalú utazási élményt adjunk. A legújabb Emirates-alkalmazás fejlesztés az utasélményt már a fedélzetre lépés előtt biztosítja. Mostantól a tartalomkínálat böngészhető, saját lejátszási listák hozhatók létre, és amint az utasok kényelmesen elhelyezkednek az ülésükön a fedélzeten, csak szinkronizálniuk kell, és már indíthatják is a lejátszást.”

A szinkronizálás funkció jelenleg több mint 100 Boeing 777-es repülőgépen érhető el. Az Emirates 44 nyelven kínál szórakozást, és minden hónapban több mint 100 film kerül be a rendszerbe – köztük magyar filmek is.

Az Emirates a legfiatalabb utasaira is gondol a gyermekfilmek és TV csatornák széles kínálatával. A több mint 75 Disney, Marvel és egyéb gyerekfilm mellett több mint 50 tévécsatorna is rendelkezésre áll, a többi között a Cartoon Network, a Nickelodeon, a CBeebies és a Disney Channel.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS