Nagyágyúk hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket

Nagyágyúk hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket
2022. 09. 06., 20:11

Az Apple, a Meta, a Google és a Shopify nagyágyúitól is elleshetnek szakmai trükköket a hazai és a nemzetközi piacon is páratlan IT-konferenciasorozat résztvevői október első hetében Budapesten. A rendezvények az adatalapú megoldásokra, az IT termékmenedzsmentre és a felhasználói élmény (UX) legfrissebb trendjeire fókuszálnak majd. A magyar CraftHub csapata által szervezett eseményekre mintegy 1.500 résztvevőt várnak itthonról, illetve főként Ausztriából, Németországból és más európai országokból.

Október első hetében egyedülálló szakmai konferenciasorozat vonzza majd Budapestre a nemzetközi techvilág figyelmét: a Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub csapata egymást után három, különleges programokkal és neves előadókkal teletűzdelt eseménnyel várja majd az érdeklődőket szerte Európából és a világ minden tájáról.

A sort október 3. és 5. között a Crunch nyitja, amely nem csupán az adatmérnököket és az analitikusokat várja, de minden olyan szakembert is, aki az adatokban keresi a jövőbeli üzleti lehetőségeket. A „csapat” legfiatalabb tagja, a harmadik alkalommal jelentkező egynapos Impact a sikeres termékmenedzsment (product management) titkait boncolgatja, míg az Amuse október 5. és 7. között a felhasználó élménnyel (UX) kapcsolatos legfrissebb trendeket és eszközöket hozza el az érdeklődőknek – mindezt hibrid formátumban.

„Olyan különleges eseménysorozatot szerettünk volna létrehozni, ahol junior és szenior szakmabeliek, menedzserek és vezetők találkozhatnak, tanulhatnak egymástól és a szakma nagy neveitől, ráadásul szélesíthetik a rálátásukat más, a munkájuk szempontjából hasznos területeken is. Fontos felismerni, hogy ezek a témák és ismeretek nagyszerűen kiegészítik egymást: a product management egyfajta hidat képez az UX és a data világ között, ahogy szeretnénk mi is összekötni a három rendezvény több mint 1500 résztvevőjét” – mondja Baccifava Médea, az eseményt szervező CraftHub egyik alapítója.

A legújabb felmérések tanulsága szerint azok a cégek, melyek nagyobb hangsúlyt fektetnek a rendelkezésükre álló adatok hatékony feldolgozására, évi mintegy 5 százalékos bevételnövekedést könyvelhetnek el, a big data előnyeit kiaknázó vállalatok költségei pedig összességében 10 százalékkal csökkentek.

Az UX területén a személyre szabott felhasználói élményt nyújtó megoldások, az AR és a VR (kiterjesztett és virtuális valóság), a minimalista megjelenés hasít, és minden egyes platform tervezésének a mobilos átjárhatóság az alfája és omegája – ezekre a szempontokra pedig nagyon is érdemes odafigyelni, hiszen a vásárlók 88 százaléka nem tér vissza olyan webshopokba, ahol korábban negatív benyomások érték. Jól látszik tehát, hogy a fenti szempontoknak is komoly szerepük van egy fejlesztés üzleti sikerében – miközben a product management köti össze őket.

„A megszokottakhoz híven ezekről a területekről is olyan szakértő előadókat kértünk fel, akik komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek – például az Apple vagy a Twitter nagyágyúit –, ráadásul kézzel fogható, akár azonnal használható tippeket tudnak adni. Az Amuse-ra várjuk Rama Gheerawo-t, aki az exkluzív és inkluzív dizájntervezés legújabb irányairól beszél majd a közönségnek, az Impact programjában pedig szerepel Daniel Thomason a Google-től, aki azt fogja bemutatni, mennyire különböző lehet a termékmenedzsment az egyes cégeknél, és hogy hogyan lehet kiküszöbölni az ezzel járó kihívásokat” – sorolja Baccifava Médea.

A CraftHub ezúttal is bőven kínál networking lehetőségeket a jelentkezőknek, ahol lazább keretek között beszélgethetnek kollégáikkal vagy akár a világhírű előadókkal.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-29 19:38:52
Megnyílt a 41. Construma Nemzetközi építőipari szakkiállítás Budapesten, a Hungexpo területén több mint 400 magyar és külföldi kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait március 29. és április 2. között.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS