Nagyágyúk hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket

Nagyágyúk hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket
2022. 09. 06., 20:11

Az Apple, a Meta, a Google és a Shopify nagyágyúitól is elleshetnek szakmai trükköket a hazai és a nemzetközi piacon is páratlan IT-konferenciasorozat résztvevői október első hetében Budapesten. A rendezvények az adatalapú megoldásokra, az IT termékmenedzsmentre és a felhasználói élmény (UX) legfrissebb trendjeire fókuszálnak majd. A magyar CraftHub csapata által szervezett eseményekre mintegy 1.500 résztvevőt várnak itthonról, illetve főként Ausztriából, Németországból és más európai országokból.

Október első hetében egyedülálló szakmai konferenciasorozat vonzza majd Budapestre a nemzetközi techvilág figyelmét: a Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub csapata egymást után három, különleges programokkal és neves előadókkal teletűzdelt eseménnyel várja majd az érdeklődőket szerte Európából és a világ minden tájáról.

A sort október 3. és 5. között a Crunch nyitja, amely nem csupán az adatmérnököket és az analitikusokat várja, de minden olyan szakembert is, aki az adatokban keresi a jövőbeli üzleti lehetőségeket. A „csapat” legfiatalabb tagja, a harmadik alkalommal jelentkező egynapos Impact a sikeres termékmenedzsment (product management) titkait boncolgatja, míg az Amuse október 5. és 7. között a felhasználó élménnyel (UX) kapcsolatos legfrissebb trendeket és eszközöket hozza el az érdeklődőknek – mindezt hibrid formátumban.

„Olyan különleges eseménysorozatot szerettünk volna létrehozni, ahol junior és szenior szakmabeliek, menedzserek és vezetők találkozhatnak, tanulhatnak egymástól és a szakma nagy neveitől, ráadásul szélesíthetik a rálátásukat más, a munkájuk szempontjából hasznos területeken is. Fontos felismerni, hogy ezek a témák és ismeretek nagyszerűen kiegészítik egymást: a product management egyfajta hidat képez az UX és a data világ között, ahogy szeretnénk mi is összekötni a három rendezvény több mint 1500 résztvevőjét” – mondja Baccifava Médea, az eseményt szervező CraftHub egyik alapítója.

A legújabb felmérések tanulsága szerint azok a cégek, melyek nagyobb hangsúlyt fektetnek a rendelkezésükre álló adatok hatékony feldolgozására, évi mintegy 5 százalékos bevételnövekedést könyvelhetnek el, a big data előnyeit kiaknázó vállalatok költségei pedig összességében 10 százalékkal csökkentek.

Az UX területén a személyre szabott felhasználói élményt nyújtó megoldások, az AR és a VR (kiterjesztett és virtuális valóság), a minimalista megjelenés hasít, és minden egyes platform tervezésének a mobilos átjárhatóság az alfája és omegája – ezekre a szempontokra pedig nagyon is érdemes odafigyelni, hiszen a vásárlók 88 százaléka nem tér vissza olyan webshopokba, ahol korábban negatív benyomások érték. Jól látszik tehát, hogy a fenti szempontoknak is komoly szerepük van egy fejlesztés üzleti sikerében – miközben a product management köti össze őket.

„A megszokottakhoz híven ezekről a területekről is olyan szakértő előadókat kértünk fel, akik komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek – például az Apple vagy a Twitter nagyágyúit –, ráadásul kézzel fogható, akár azonnal használható tippeket tudnak adni. Az Amuse-ra várjuk Rama Gheerawo-t, aki az exkluzív és inkluzív dizájntervezés legújabb irányairól beszél majd a közönségnek, az Impact programjában pedig szerepel Daniel Thomason a Google-től, aki azt fogja bemutatni, mennyire különböző lehet a termékmenedzsment az egyes cégeknél, és hogy hogyan lehet kiküszöbölni az ezzel járó kihívásokat” – sorolja Baccifava Médea.

A CraftHub ezúttal is bőven kínál networking lehetőségeket a jelentkezőknek, ahol lazább keretek között beszélgethetnek kollégáikkal vagy akár a világhírű előadókkal.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.
2025-01-13 18:50:00
A klímagázokról szóló 2024. évi LXXXVII. törvényben foglalt módosítások hatálybalépésével megváltozik az energiahatékonysági kötelezettségi rendszer. Az energiahatékonyságról szóló törvény módosításai az EKR kötelezettjei számára megemelik a végső felhasználók körében elérendő megtakarítás mértékét, érintik az energetikai auditra kötelezettek körét és előírják a hitelesített energia-megtakarítások közzététel előtti, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal általi előzetes ellenőrzését is. A vállalatokat érintő legfontosabb változásokat a Deloitte Legal ügyvédjei vették számba.
2025-01-13 09:10:00
Kulcsszerepet játszhatnak a munkahelyi barátságok a dolgozók elégedettségében, mentális egészségében, elkötelezettségében; ötből négy alkalmazott szerint nagyon fontos, hogy jóban legyen valakivel a cégnél – állapítja meg Friends at Work felmérésében a KPMG.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS