Megjelenési lehetőség startupok számára a MEDICA orvostechnológiai vásáron

2022. 06. 10., 15:07

Düsseldorf város Önkormányzatának Gazdaságfejlesztési Irodája pályázatot hirdet orvostechnológiai területen innovatív digitális terméket vagy szolgáltatást kínáló startup vállalkozások részére.

A pályázók közül rövid bemutatkozásuk (pitch) alapján kiválasztott nyertesek ingyenesen vehetnek részt kiállítóként a világ vezető orvostechnológiai szakkiállításán, a MEDICA-n. A vásárt 2022. november 14-17 között rendezik meg Düsseldorfban. Az orvostechnológia és egészségipar világszinten legnagyobb vásárán 2021-ben a járványkorlátozások ellenére 70 ország 3500 kiállítójának standját az online programok mellett 150 országból érkezett 46 ezer szakmai látogató tekintette meg személyesen. Az erre érett startup vállalkozások így egyedülálló bemutatkozási lehetőséget kaphatnak, hiszen a vásárra a nagy érdeklődés miatt rendkívül nehéz kiállítóként bekerülni.

Részvételi feltételek:

– 2017 után alapított vállalkozás,

– foglalkoztatottak száma 1–20 közötti,

– éves forgalma 0–3 millió euró közötti.

Pályázat beadási határidő: 2022. június 30.

Jelentkezés: https://www.duesseldorf.de/international/office-of-economic-development/business/start-up-support/medx-duesseldorf.html

Észak-Rajna-Vesztfália Gazdasági és Innovációs Minisztériuma idén áprilisban online platformot indított azzal a céllal, hogy segítse a regisztráló startupok és az észak-rajna-vesztfáliai cégek egymásra találását. Eddig már majd 700 német cég, és csaknem 5000 startup csatlakozott. A szoftveres támogatással automatikus párosítást nyújtó platformot nyílt, nemzetközi térnek szánják, így arra ingyenesen regisztrálhatnak magyar startupok is. (NKFIH)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 13., 14:40
A tavalyi a hazai turizmus új rekordéve, soha ennyien nem utaztak Magyarországra külföldről, soha nem pihent ennyi hazai vendég az országhatáron belül és soha nem keletkezett ennyi bevétel a szálláshelyeken – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a turizmus 2024. évi előzetes eredményeit értékelő sajtótájékoztatón.
2025. 01. 13., 20:10
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS