Március 31-ig lehet jelentkezni az E.ON fenntarthatósági pályázatára

2019. 03. 03., 16:33

Március 31-ig lehet pályázni fenntartható, energiatudatos és zöld kezdeményezésekkel az E.ON Energy Globe verseny magyarországi fordulójára.

A verseny kiírói magánszemélyektől, szervezetektől, vállalatoktól, önkormányzatoktól várják a környezeti, energetikai problémákra megoldást nyújtó, a fenntarthatóságot, a hatékony energiafelhasználást, a környezet- és energiatudatos szemléletformálást, a zöldenergia felhasználását segítő megoldásokat, pályázatokat.

Az 1999-ben indított Energy Globe Award versenyt 177 országban rendezik meg, a nemzeti fordulók győztesei pedig egy nemzetközi döntőben mérettethetik meg magukat.

A nevezéseket a magyar fordulóban az http://www.energy-globe.hu oldalon várják.

A pályázatokat energetika, klímaváltozás és innováció terén elismert szakértők bírálják el. A nemzetközi zsűri által kiválasztott döntős pályázatok közül pedig a közönség online szavazással választhatja ki idén is, hogy ki legyen az egyes kategóriák győztese.

A startupokat, fiatal vállalkozókat, egyetemi csapatokat célzó "Ötlet" kategória nyertese akár egy németországi, 10 ezer eurós támogatással járó üzletfejlesztési programba is bekerülhet.

A magyar forduló nyerteseit idén ősszel, ünnepélyes díjátadón hirdetik ki, a verseny fődíja egy elektromos Nissan LEAF autó egyéves, ingyenes használata. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-13 20:10:00
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.
2025-01-13 18:50:00
A klímagázokról szóló 2024. évi LXXXVII. törvényben foglalt módosítások hatálybalépésével megváltozik az energiahatékonysági kötelezettségi rendszer. Az energiahatékonyságról szóló törvény módosításai az EKR kötelezettjei számára megemelik a végső felhasználók körében elérendő megtakarítás mértékét, érintik az energetikai auditra kötelezettek körét és előírják a hitelesített energia-megtakarítások közzététel előtti, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal általi előzetes ellenőrzését is. A vállalatokat érintő legfontosabb változásokat a Deloitte Legal ügyvédjei vették számba.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS