Ismét gyűjthetőek a „Városmarketing gyémántok”

2021. 04. 21., 19:45

Július 5-ig, immár hetedik alkalommal lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások határon belül és határon túl egyaránt elnyerhetik az elismerést a városuk, településük, illetve térségük érdekében 2020. márciusa és 2021. június 30. között megvalósított marketingtevékenységeikkel. A nem mindennapi helyzethez alkalmazkodva a pályázat kiírói, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete (MIM) újdonságokkal, kivételes megoldásokkal várják a pályaműveket.

„Az idei díj a tavalyihoz képest is különösen meghatározó a pályázat életében, hiszen ez a rendkívüli időszak, a válsághelyzet a turizmus iparággal együtt a városmarketinget is jelentősen visszaszorította, szakmailag sok volt az »elvesztegetett« hónap. – mondja Piskóti István, a MIM igazgatója, MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke. A kezdeményezés egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a marketingtevékenység fontosságára, sokszínűségére - a nevezők pedig most azt is bemutathatják pályázataikkal, hogy a nehezített körülmények ellenére képesek voltak igazodni a kialakult helyzethez, tovább erősítve ezzel a városmarketing gyakorlatát, sikerességét."

A pályázat kiírói az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is 5 kategóriában várják a nevezéseket:

  • külső marketingkommunikációs megoldások
  • belső marketingkommunikációs programok, projektek
  • márka- és identitásépítés marketingje
  • rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása
  • fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai

A sikeres, példaértékű marketingmegoldások közül 2021-ben is kihirdetik a „marketing fővárosát”, a „kisvárosi elsőt”, a „marketingaktív megyét” és a „városmarketing nagykövetét”, idei újításként pedig COVID-marketing elismerésben is részesítik a vírushelyzettel összefüggő hatékony és eredményes marketingtevékenységeket. További újdonság, hogy önállóan, vagy partnerségben egyaránt pályázhatnak azok a vállalkozások is, amelyek tudatosan, közvetlenül járultak hozzá városuk, településük imázsának, ismertségének, elismertségének a növeléséhez.

A pályázat kiírói az idei évben is várják a határon túli magyar települések, közösségek pályázatait is, amelyek közül külön értékelik az itthoni településekkel való együttműködést. A Városmarketing Díj a sikeres marketing-megoldások elismerésével, a gyémántdíjasok széleskörű népszerűsítésével ezáltal még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.

A városok, területek marketing szakemberei, az elismerés iránt érdeklődők júniusban szakmai konferencián vehetnek részt „A városmarketing újraindítása…” címmel, ahol többek között az egyes marketingterületek új kihívásai és kívánatos megoldásai kerülnek tematikus áttekintésre, valamint bemutatják az előző évi díjkiosztón meghirdetett kisvárosi marketingprogramot is.

További részleteket a www.varosmarketingdij.hu oldalon olvashatnak az érdeklődők, ahol folyamatosan lehetőség nyílik a pályázatok benyújtására is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-01 15:10:00
2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 21 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS