Itt találod az összes cikket a „ügyfélélmény” témában!
Néhány kellemetlen ügyfélélmény a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki az Avaya felméréséből.
A biztosítóknak újra kell gondolniuk értékesítési modelljeiket és azt, hogy miként tudnak kiváló ügyfélélményt, maximális értéket és zavartalan szolgáltatást nyújtani az ügyfeleknek.
A webshopoknak olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.
A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között.
Egy globális felmérés szerint az ügyfélélmény javítását prioritásként kezelő vállalkozások eredményesebbek, mint a pénzügyi mutatókra fókuszáló cégek.
Már az idén kifizetődhet a munkafolyamatok racionalizálása, mert a recesszió elkerülhetetlen – állítják technológiai cégek vezetői.
Az SAP Center for Business Insight szakértői öt trendet azonosítottak, amely a következő évtizedben meghatározza a digitális ügyfélélményt, és így a hazai vállalatoknak is iránymutatással szolgál.
A KPMG felmérése szerint a fogyasztói döntéseket apróságok is befolyásolják, ezek között fontos tényező az ügyfélélmény, ennek figyelembevételével a hazai kereskedők gyors és célzott fellépéssel jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a vásárlókért folytatott küzdelemben.
A közel 94 millió euró értékű zöldmezős beruházással a vállalat 150 új munkahelyet teremt.
A paksi atomerőmű bővítésének keretében megkezdődött a hatodik blokkhoz szükséges reaktortartály gyártása Oroszországban, és ezzel párhuzamosan az ötödik blokk turbinájának első elemeit is gyártani kezdték Franciaországban – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.