Simple

Itt találod az összes cikket a „Simple” témában!

Az újranyitás után is dübörög a mobilfizetés

Az újranyitás után is dübörög a mobilfizetés

A mobilfizetés, a mobilparkolás, a BKK mobiljegy iránti kereslet robbanásszerűen nőtt májusban és az újranyitás után többször és többet fizettünk online, mint a pandémia előtt.
2021. 03. 19., 16:15
Használt mobilra is lehet kötni készülékbiztosítást

Az OTP Mobil már készülékbiztosítást is kínál a Simple alkalmazásban a Hello insurtech márkával való együttműködésnek köszönhetően. A biztosítás nagy előnye, hogy használt mobiltelefonra is megköthető. A cég legújabb reprezentatív kutatásából kiderült, hogy az applikációban történő biztosításkötésre a magyar lakosság 27 százaléka kifejezetten nyitott.

2020. 04. 09., 14:00
Megváltoztak a felhasználói szokások a Simple app esetében is

Folyamatosan emelkedik az új regisztrálók száma a Simple alkalmazásban. Az egy hónappal ezelőtti adatokhoz képest az appon keresztüli QR-kódos, napi csekkbefizetések száma pedig 300 százalékkal emelkedett az OTP Mobil adatai szerint.

2020. 01. 14., 16:15
Simple: rekordszámban vásároltuk az autópálya-matricákat

Közel 50 százalékkal nőtt a 2019-ben Simple applikáción keresztül vásárolt autópálya-matricák száma a 2018-as eredményekhez viszonyítva az OTP Mobil adatai szerint. A havi matricák száma ugrott meg leginkább 2018-hoz képest, de az éves megyei e-matricák is kelendőnek bizonyultak az óévben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS