Simple

Itt találod az összes cikket a „Simple” témában!

Az újranyitás után is dübörög a mobilfizetés

Az újranyitás után is dübörög a mobilfizetés

A mobilfizetés, a mobilparkolás, a BKK mobiljegy iránti kereslet robbanásszerűen nőtt májusban és az újranyitás után többször és többet fizettünk online, mint a pandémia előtt.
2021. 03. 19., 16:15
Használt mobilra is lehet kötni készülékbiztosítást

Az OTP Mobil már készülékbiztosítást is kínál a Simple alkalmazásban a Hello insurtech márkával való együttműködésnek köszönhetően. A biztosítás nagy előnye, hogy használt mobiltelefonra is megköthető. A cég legújabb reprezentatív kutatásából kiderült, hogy az applikációban történő biztosításkötésre a magyar lakosság 27 százaléka kifejezetten nyitott.

2020. 04. 09., 14:00
Megváltoztak a felhasználói szokások a Simple app esetében is

Folyamatosan emelkedik az új regisztrálók száma a Simple alkalmazásban. Az egy hónappal ezelőtti adatokhoz képest az appon keresztüli QR-kódos, napi csekkbefizetések száma pedig 300 százalékkal emelkedett az OTP Mobil adatai szerint.

2020. 01. 14., 16:15
Simple: rekordszámban vásároltuk az autópálya-matricákat

Közel 50 százalékkal nőtt a 2019-ben Simple applikáción keresztül vásárolt autópálya-matricák száma a 2018-as eredményekhez viszonyítva az OTP Mobil adatai szerint. A havi matricák száma ugrott meg leginkább 2018-hoz képest, de az éves megyei e-matricák is kelendőnek bizonyultak az óévben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS