Készpénzes fizetés

Itt találod az összes cikket a „készpénzes fizetés” témában!

Elegük van a magyaroknak a készpénzből, mobillal akarnak fizetni

Elegük van a magyaroknak a készpénzből, mobillal akarnak fizetni

A mobiltárcába regisztrált bankkártyák száma folyamatosan nő, már meghaladja a 2,3 milliót.
2023. 09. 22., 09:22
K&H: ennyit költenek a fiatalok kártyás vásárlásokkal

A fiatalok 54 százaléka részesíti előnyben az elektronikus fizetést az üzletekben. Ötödük 50-99 ezer forintért vásárol egy hónapban bankkártyával, de szintén 21 százalékuk több mint 200 ezer forintot költ el egy hónapban a K&H ifjúsági index szerint.

2023. 09. 16., 10:19
A mobil a magyarok új pénztárcája, az infláció legyőzi a készpénzt

Rekord számú fizetési számlát vezettek a bankokban a magyarok az idén, a magas infláció miatt visszaszorul a készpénzhasználat, viszont egyre többen fizetnek a mobiljukkal. Eközben a visszaélések száma is nőtt, a kár több százmillió forint – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

2023. 05. 03., 16:49
EOS-kutatás: az európai fiatalok most gyakrabban használnak készpénzt

A 18 és 34 év közötti fiatalok erősen érdeklődnek a pénzügyek iránt, a válaszadók 51 százaléka relevánsabb pénzügyi oktatást szeretne – állapítja meg friss felmérésben Európa egyik vezető kintlévőség-kezelő és pénzügyi befektető vállalata, az EOS.

2021. 11. 19., 15:17
Árva András: A készpénz átkerült a másik oldalra

A tavalyi fordulat után az idén is nyeregben maradtak a kártyás vásárlások. A K&H-sok a harmadik negyedévben 26 százalékkal többször fizettek kártyával, mint egy évvel korábban. A kártyás vásárlások idén is megtartották fölényüket a készpénzfelvételekkel szemben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS