Itt találod az összes cikket a „gyógyfürdő” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség elindította legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.
Ötszáz nappal az első európai Covid-19 eset után az Ensana – Európa vezető gyógyfürdőmárkája – bevezeti a „Gold for Heroes" programot. Ezzel az egészségügyi dolgozók rendkívüli munkáját ismerik el.
December 1¬-jétől Kántás Zoltán a sárvári fürdő ügyvezető igazgatója.
Magyarország turizmusában kiemelt szerepet játszanak a gyógyfürdők, amelyek védjegyrendszerének megújítását szükségesnek látják a szakemberek.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.