Cargo

Itt találod az összes cikket a „cargo” témában!

A Liszt Ferenc repülőtér utasforgalma júliusban megközelítette a 1,5 milliót

A Liszt Ferenc repülőtér utasforgalma júliusban megközelítette a 1,5 milliót

2023-ban január és július között a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 8,2 millió utast szolgáltak ki, 24 százalékkal többet mint 2022 azonos időszakában, és többet, mint 2021 egészében. A július sorozatban az ötödik hónap volt, amikor az utasszám meghaladta az egymilliót.
2021. 07. 21., 18:30
Rekordot döntött a budapesti repülőtér áruforgalma

Az idei első félévben 86 798 tonna légi árut kezelt a Budapest Airport, ezzel a repülőtér valaha volt legerősebb félévét zárta. Ezzel a tavalyi második félévvel együtt egy év alatt 157 402 tonna árut kezelt a Cargo City, amivel átlépte a 150 ezer tonnás álomhatárt – közölte a Budapest Airport szerdán az MTI-vel.

2020. 11. 13., 14:15
Budapest mellett döntött a Turkish Cargo

A Turkish Cargo heti négyre növeli a Budapestre közlekedő járatai számát, és a BUD Cargo Cityben nyitja meg Kelet-európai Regionális Igazgatóságának irodáját.

2020. 01. 07., 12:30
Ekkora a kapacitása a BUD Cargo Citynek

Megérkezett az első dedikált cargo járat Budapestre. A BUD Cargo City megkezdte működését a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS