Beszerzési menedzser index

Itt találod az összes cikket a „beszerzési menedzser index” témában!

Emelkedett januárban a beszerzésimenedzser-index

Emelkedett januárban a beszerzésimenedzser-index

A januári beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított értéke 54,9 pontra emelkedett a decemberi 51,6-ról, és az eddig mért hetedik legmagasabb januári érték lett. Eszerint a válaszadók az előző hónaphoz képest negyedik hónapja kedvezőbb folyamatokról számoltak be – közölte hétfőn a Magyar Logisztikai Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT).
2020. 01. 02., 14:32
Nőtt a BMI decemberben

A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított decemberi értéke 53,9, a válaszadók az előző hónaphoz képest összességében kedvezőbb folyamatokról számoltak be – közölte a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT).

2019. 02. 01., 14:45
 MLBKT: januárban csökkent a beszerzésimenedzser-index

A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított januári értéke 54,0 pont volt a decemberi 54,3 pont után – tájékoztatott a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT).

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS