Ipoly-cipőkbe bújnak a vasutasok a MÁV-nál

2020. 09. 24., 18:15

Összesen 411 millió forint értékben, 33-35 ezer pár lábbelire írt ki nyílt közbeszerzést a MÁV Zrt. A nemrégiben lezárult tendert az egyetlen ma is működő, munkavédelmi cipőket gyártó hazai vállalat, az Ipoly Cipőgyár Kft. nyerte.

Jelentős nyílt közbeszerzést nyert az utolsó még működő, elsősorban, de nem kizárólag munkavédelmi cipőket készítő magyar vállalat, a balassagyarmati Ipoly Cipőgyár Kft. A MÁV Zrt. nem egészen egy éve írta ki azt a közbeszerzési eljárást, aminek győztesét a napokban hirdették ki.

A 411 millió forintos tender mintegy 33-35 ezer pár cipőt jelent az elkövetkező években – ismertette a szerződés részleteit Tóka István, a nyertes Ipoly Cipőgyár Kft. ügyvezetője.

A tender igen összetett volt, egyen- és formalábbelik ugyanúgy szerepeltek a kiírásban, mint munkavédelmi bakancsok és félcipők. A kiírásban vannak például elektromos szigetelőképességgel rendelkező lábbelik a villanyszereléshez, míg más cipőknél, bakancsoknál a mechanikai védelemre, a vágásbiztonságra, a hővédelemre, a vízállóságra, csúszásmentességre, talpátszúrás elleni védelemre, olajállóságra vonatkoznak előírások.

Természetesen emellett szükség van férfi és női, téli, átmeneti és nyári modellekre, persze nem minden típusból mindegyikre. A vasútnál számos szakmának, munkakörnek és helyzetnek kell biztosítani a megfelelő lábbelit – mondta az ügyvezető.

Ekkora szortimenttel ma nem sok kereskedő rendelkezik Magyarországon, gyártóként pedig az Ipoly Cipőgyár Kft. az egyetlen. A tender elbírálását egy keretszerződés követi, amely terhére a MÁV lehívhatja a cégtől az épp szükséges típusokat és mennyiséget a következő 12 hónap folyamán.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-13 20:10:00
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.
2025-01-13 18:50:00
A klímagázokról szóló 2024. évi LXXXVII. törvényben foglalt módosítások hatálybalépésével megváltozik az energiahatékonysági kötelezettségi rendszer. Az energiahatékonyságról szóló törvény módosításai az EKR kötelezettjei számára megemelik a végső felhasználók körében elérendő megtakarítás mértékét, érintik az energetikai auditra kötelezettek körét és előírják a hitelesített energia-megtakarítások közzététel előtti, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal általi előzetes ellenőrzését is. A vállalatokat érintő legfontosabb változásokat a Deloitte Legal ügyvédjei vették számba.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS