Felhőszolgáltató cég lett az Év Microsoft Partnere

2021. 07. 09., 17:00

A Microsoft aranyfokozatú partnere, a testreszabott felhőszolgáltatásokat kínáló Kingsol nyerte el az Év Microsoft Partnere Díjat idén. A díjazott olyan egyszerűen kezelhető megoldásokat fejlesztett a Microsoft technológiáira építve, amelyekkel még sikeresebbé tette ügyfeleit.

Magyarországon a Microsoft több mint kétezer viszonteladó és oktatási partnere közül a Kingsol nyerte el az Év Microsoft Partnere díjat a vállalat 2021-es pénzügyi évében. A Kingsol igyekszik leegyszerűsíteni és kézzelfoghatóvá tenni mindazokat az előnyöket, amit a legösszetettebb felhőszolgáltatások kínálnak.

A Kingsol Azure, Microsoft 365 és Dynamics rendszerek megtervezésével, felhőalapú modellekre épülő munkakörnyezet kialakításával és üzembehelyezésével foglalkozik, valamint támogatja ügyfeleit ezek működtetésében.  A cég idén áprilisban, Magyarországon elsőként lett Microsoft Virtual Desktop Advanced Specialisation Partner.

Ezt részben azért nyerhette el, mert független auditor tanúsította, hogy a Kingsol széleskörű tapasztalatokkal és szaktudással rendelkezik az Azure-alapú virtuális számítógépek telepítésében, biztonságos és optimális üzemeltetésében mind a kis- és középvállalati, mind a nagyvállalati szegmensben.

Király István, a Kingsol vezérigazgatója elmondta: „Tíz évvel ezelőtt a Microsoft felhőszolgáltatásaira építve indítottuk el a vállalkozásunkat. Sok-sok hazai vállalkozásnak és nagyvállalatnak segítettünk a digitális átalakulásban az elmúlt években, amelyek a mi megoldásainkra támaszkodva tudtak tovább fejlődni. Büszkék vagyunk a most elnyert elismerésünkre, amit annak köszönhetünk, hogy képesek voltunk másokat sikeressé tenni. 2021-től a Gloster csoport tagjaként még nagyobb lendülettel folytatjuk meglévő és reménybeli ügyfeleink technológiai és informatikai támogatását.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-03 17:05:00
A kulturális, művészeti, tudományos, oktatási, szórakoztatási, sport- vagy más hasonló eseményekre, rendezvényekre, például kiállításokra, vásárokra és bemutatókra belépést biztosító és egyéb, járulékos szolgáltatások teljesítési helye főszabály szerint az esemény, rendezvény megrendezésének helyszíne – hívja fel a figyelmet a NAV.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS