17 millió forinttal támogatja az oktatást a Knorr-Bremse

2018. 12. 19., 13:08

A Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. májusban hirdette meg a 2018-as évi Local Care elnevezésű pályázatát, amelynek keretében a vállalat dolgozói nyújtották be pályázataikat helyi intézmények fejlesztési projektjeinek támogatására.

„Pályázatunkon már második éve kapott kiemelt figyelmet az oktatás, ezen belül is a digitális oktatás támogatása, mert fontosnak tartjuk, hogy a tanulóknak már elég korán legyen lehetősége tapasztalatot szerezni olyan digitális eszközök használatával, mint az interaktív tábla vagy egy 3D nyomtató” – mondta Varga-Papp Szilvia, a vállalat HR vezetője.

Idén 21 Knorr-Bremse munkatárs nyújtott be pályázatot, melyek közül 10 intézmény, elsősorban általános és középiskolák részesültek összesen 17 millió forint támogatásban. Van olyan intézmény, amely már harmadik alkalommal nyert a pályázaton. Kecskeméten az Autizmus Centrum Általános Iskolája és Szakiskolája, a Kecskeméti Bolyai János Gimnázium, a Kecskeméti Katona József Gimnázium, a Neumann János Egyetem Petőfi Sándor Gyakorló Általános Iskola, a Kecskeméti Vásárhelyi Pál Általános Iskola és Alapfokú Művészeti iskola, a Kecskeméti Corvin Mátyás Általános Iskola, a Kecskeméti Belvárosi Zrínyi Ilona Általános Iskola, a Kadafalva Általános Iskola, a Bács-Kiskun Megyei Pedagógiai Szakszolgálat, valamint Budapesten a Fáy András Szakközépiskoláért Alapítvány kapott támogatást. Az intézmények a támogatási összeget digitális oktatásra, interaktív táblák, számítógépek beszerzésére, sport- és futópálya felújításra, mászófal kialakítására fordítják, de van, ahol a Knorr-Bremse mérnökei egy igazi haszonjármű-fékrendszert ábrázoló oktatópadot állítanak össze a szakiskola részére.

A Knorr-Bremse jótékonysági szervezete, a Knorr-Bremse Global Care e.V. a társadalmi felelősségvállalás jegyében több mint 10 éve segíti a rászorulókat világszerte. 2015-ben, a Knorr-Bremse Global Care fennállásának 10. évfordulójára egy egyedülálló kampányt indított világszerte, mely az önkéntesként tevékenykedő dolgozói munkáját segítette a régióban. Azóta a Knorr-Bremse minden évben bátorítja dolgozóit, hogy önkéntes munkát vállaljanak fel közösségi projektekben, amit a vállalat anyagilag is támogat – áll a társaság közleményében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-13 20:10:00
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS