Az üzleti utazók szórakozni is szeretnének

2019. 01. 09., 16:15

A nemzetközi turizmusban alapjaiban változtak meg az utazási módok. Az előrejelzések szerint az üzleti utazás mind nagyobb súlyt képvisel majd a jövőben, és folyamatosan bővül.

Egy nemzetközi elemzés szerint 2022-ig a multinacionális vállalatok 1,7 billió (!) dollárt költenek munkavállalóik utaztatására – írja a turizmus.com.

Az is egyre jellemzőbb, hogy összemosódik a business és a leisure. Ennek részeként egyre inkább előtérbe kerül az üzleti utazó jólléte, egészsége, jó közérzete és hangulata is.

Az Amadeus adatai szerint 2018-ban az üzleti utazók 44 százaléka hagyta ott az állását a nem megfelelő utazási céges szabályzat miatt, míg 50 százalék nyilatkozott úgy, hogy ezek az irányelvek számítanak egy állással kapcsolatos döntés meghozatalában.

Az egyéni fogyasztói igények kiszolgálása változatlanul a turizmus egyik kiemelt trendje marad. Legyen szó légitársaságokról, hotelekről, tour operatorokról vagy utazási irodákról, a siker egyik kulcsa biztosan az lesz 2019-ben is, hogy ki hogyan tudja minél személyre szabottabb módon kiszolgálni az utast.

Az iparágban új szemlélet honosodott meg mind az értékesítés, mind a technológiák sztenderdjeit tekintve, így az is egyre fontosabb, hogy az értékesítést megfelelő mennyiségű és minőségű tartalommal szolgáljuk ki.

Az idei év az NDC (New Distribution Capability) térhódításáé lesz, a légitársaságok és az utazási irodák is jelentősen növelhetik eladásaikat. Ehhez az is szükséges, hogy rendelkezésre álljon minél több tartalom és információ, minél több csatornán és forrásból.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 30., 16:10
Küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg – mondta az Üzletemnek Avidor András nemzetközi franchise és networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.
2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.
2022-12-02 19:18:00
Újabb termékkör, a 8 tojásos levesbetét száraztészták gyártói és forgalmazói számára nyílt meg a lehetőség, hogy elnyerjék a KMÉ védjegy arany fokozatát. A Nébih által koordinált Termékmustra alapján 13 termék esetében igényelhetik a legjobbaknak járó elismerést.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS