A nemzetközi turizmusban alapjaiban változtak meg az utazási módok. Az előrejelzések szerint az üzleti utazás mind nagyobb súlyt képvisel majd a jövőben, és folyamatosan bővül.
Egy nemzetközi elemzés szerint 2022-ig a multinacionális vállalatok 1,7 billió (!) dollárt költenek munkavállalóik utaztatására – írja a turizmus.com.
Az is egyre jellemzőbb, hogy összemosódik a business és a leisure. Ennek részeként egyre inkább előtérbe kerül az üzleti utazó jólléte, egészsége, jó közérzete és hangulata is.
Az Amadeus adatai szerint 2018-ban az üzleti utazók 44 százaléka hagyta ott az állását a nem megfelelő utazási céges szabályzat miatt, míg 50 százalék nyilatkozott úgy, hogy ezek az irányelvek számítanak egy állással kapcsolatos döntés meghozatalában.
Az egyéni fogyasztói igények kiszolgálása változatlanul a turizmus egyik kiemelt trendje marad. Legyen szó légitársaságokról, hotelekről, tour operatorokról vagy utazási irodákról, a siker egyik kulcsa biztosan az lesz 2019-ben is, hogy ki hogyan tudja minél személyre szabottabb módon kiszolgálni az utast.
Az iparágban új szemlélet honosodott meg mind az értékesítés, mind a technológiák sztenderdjeit tekintve, így az is egyre fontosabb, hogy az értékesítést megfelelő mennyiségű és minőségű tartalommal szolgáljuk ki.
Az idei év az NDC (New Distribution Capability) térhódításáé lesz, a légitársaságok és az utazási irodák is jelentősen növelhetik eladásaikat. Ehhez az is szükséges, hogy rendelkezésre álljon minél több tartalom és információ, minél több csatornán és forrásból.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.