Így népszerűsítik Magyarországon a golfozást

2019. 06. 04., 16:30

Magyarország csatlakozik a Mercedes-Benz After Work Golf Cuphoz. A 2012-ben indult versenysorozat célja a sportág népszerűsítése.

A Magyar Golf Szövetség tájékoztatása szerint a kilenclyukas versenyek fordulóit kizárólag munkanapokon és legkorábban délután 5 órai kezdettel rendezik meg.

Így a golf iránt elkötelezett, ám elfoglalt játékosok egy szokványos munkanap estéjén versenyezhetnek az áprilistól szeptemberig tartó szezonban. Az első magyarországi versenyt június 12-én rendezik meg, melyre június 10-ig lehet regisztrálni.

Az először Németországban kiírt sorozat körülbelül 3000 versenyén – több mint 300 pályán – mintegy 80 ezer golfozó vett részt. Tavaly többek között Dél-Afrikában, Svédországban és Argentínában is megrendezték a Mercedes-Benz After Work Golf Cupot.

Idén Magyarország mellett Hollandia és Csehország is csatlakozott sorozathoz, melyen a résztvevők vonzó díjakat nyerhetnek, illetve nemzetközi szinten is versenyezhetnek a top helyezésekért a digitális ranglistáknak köszönhetően.

A hazai versenyek a magyar szövetség szakmai támogatásával valósulnak meg három golfklubban: az Academy Golf Clubban, a Balaton Golf Clubban és a Pannonia Golf & Country Clubban. (MTI)

Olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának interjúját Török Lászlóval, a Forest Hills Hotel & Golf ügyvezető igazgatójával!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS