Pályázati lehetőségek Közép-Magyarországon

2018. 11. 27., 09:39

A Goodwill Consulting két olyan pályázati lehetőségre hívja fel a figyelmet, amelyekre a Közép-magyarországi régió vállalatai nyújthatják be tenderüket.

VEKOP 5.1.1 „energetika”

Napjainkban egyértelművé vált, hogy a társadalmi felelősségvállalás minden vállalat számára nélkülözhetetlen, a környezettudatos működés pedig elengedhetetlen, ha egy vállalat tartani kívánja versenyképes pozícióját, hiszen a fogyasztók már tudatosan keresik ezzel a jelzővel illetett szervezetek termékeit és szolgáltatásait.

Ezen okokból kifolyólag ajánljuk ezt a pályázatot azoknak a vállalatoknak, amelyek a megújuló energiaforrások révén szeretnék fejleszteni energiatakarékosságukat és hatékonyságukat.

A támogatás kiterjed minden olyan innovációra, amely segít csökkenteni a vállalat számára felmerülő energiaköltségeket, amilyen például a hőtechnikai adottságok javítása, a fűtési-hűtési és a melegvíz szolgáltató rendszerek korszerűsítése, a világító berendezések energiatakarékossá való átalakítása, vagy megújuló energiaforrások bevezetése.

Ezek az újítások vissza nem térítendő, illetve visszatérítendő támogatásokból valósíthatóak meg, mindkét lehetőség összege 1,5 és 50 millió forint között alakul, a hitel költsége pedig évi 2 százalék kamat.

VEKOP 8.3.2 „gyakornok”

2018. december 6. a határideje annak a pályázatnak, amely a Közép-Magyarország régióban segíti a fiatalok elhelyezkedését vállalatoknál. A program célja, hogy csökkentse a szervezet életében felmerülő költségeket, amelyek a gyakornokok alkalmazásával járnak, ezáltal növelje az alkalmazási hajlandóságot.

Az elnyert összegből 9 hónapon keresztül finanszírozhatják a fiatalok bérköltségeit, illetve a mentorok fizetésének egy részét is. A gyakornokok munkájához szükséges tárgyi eszközöket, valamint az infrastrukturális változtatásokat is támogatja a pályázat.

A felmerülő költségek maximum 80 százaléka számolható el pályázati költségként, amely 2,3 és 10 millió forintos intervallumba kalkulálható.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-13 20:10:00
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül összetett és időigényes folyamat, amelyhez szükség van megfelelő szakértelemre is. A K&H szakértői szerint az előkészületeket érdemes már évekkel a tényleges eladás előtt elkezdeni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS