Változtak a kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére, valamint a rádióhirdetésekre és a relámfilmekre vonatkozó előírások is.
A hivatalos pályázati portálon megjelent tájékoztató szerint az elsődleges arculati betűtípus a Helvetica helyett a Times New Roman.
A kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére vonatkozó új szabályok már nem írják elő, hogy a blokkot a bal felső sarokban kell elhelyezni, ehelyett
– a szórólapokon az első oldalán kötelező elhelyezni;
– a honlapon úgy, hogy amegnyitást követően, jól látható helyen legyen elérhető;
– a kiállítási installációk (molinó, pop-up, roll-up) esetében pedig figyelemfelkeltő helyen szükséges feltüntetni.
A rádispotban el kell hangoznia az európai uniós támogatás tényének és a Széchenyi Terv Plusz nevének. A reklámfilmben el kell hangoznia és vizuálisan is meg kell jeleníteni az európai uniós támogatás tényét és a Széchenyi Terv Plusz nevét.
Javasolt példamondatok:
– „Készült a Széchenyi Terv Plusz program keretében az Európai Unió társfinanszírozásával.”
– RRF támogatás esetében: „Készült a Széchenyi Terv Plusz program keretében az Európai Unió finanszírozásával.”
Az arculati kézikönyv itt érhető el.
Megnyílt az online jelentkezés lehetősége a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség több mint ezer vállalatot tartalmazó adatbázisába, amelynek révén minden eddiginél könnyebben találhatnak egymásra beruházók és beszállítók.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.